Todays look









Jacket Arnie Says | Sweater Zara | Earrings BIK BOK BY LENE ORVIK – here | Trousers Zara | Shoes Zara | Handbag Alexander Wang Nok en dag over på kontoret, kan ikke få sagt hvor godt jeg trives altså. Og når jeg kommer hjem- så kan jeg kun fokusere på det som er hjemme. Legge fra meg jobben, og DET er en stor forandring i min hverdag. Før har jeg ikke lagt fra meg macen før sent på kveld. Så nesten sånn jeg må finne på ting for og ikke kjede meg! Hehe, og positivt er jo det. Love it!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg