Todays

Nettopp kommet tilbake fra den 3 treningsøkten denne uken her, jeg holder koken! Har jeg satt meg mål, så skal jeg gjennomføre det.. Og nå er det bare 11 dager til ferie med jentene, så det er bare å treeeene i vei, for det blir det ikke mye av på tur. 11 dager til NYC med Helen, og 16 dager til Miami med Helen, Malene, Tone og Silje – det GLEDES! Her er dagens detaljer : Og dagens antrekk : Sko DNA / Skjørt Cubus / Bandana & Topp BIK BOK / Solbriller Le Specs fra Coverbrands. Håper dere har en fin dag, og litt finere vær enn vi har i hovedstaden her idag .. Idag fikk jeg min nye, fine og hvite iPhone 5 på døren, hurra! Tok bare 2 dager å få den fra jeg bestillte, herlig! Så om noen er interessert i en pent brukt svart iPhone 4, som er helt i orden – så selger jeg den for 2300,- .. Ta kontakt på mail : [email protected] Nyt dagen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg