Today : It’s all about neon


Er ikke denne fin? Endelig en til i samlingen av disse fantastisk fine trusene. Elsker de! Både bikinitoppen og trusen er fra Victoria Secret. Toppen har en matchende truse til, men jeg klarer liksom ikke helt å legge fra meg denne modellen her? ♥ Beklager noe sen oppdatering fra meg idag, grunnen har rett og slett vært fordi jeg ikke har hatt noe å oppdatere dere om, helt ærlig. For idag har faktisk ikke gjort noe som helst, annet enn og kost meg og slappet av på denne fine sommerdagen. Våknet til strålende sol pg tok en te sammen med Gard utenfor i solen. Ellers har dagen gått i soling og lating. Første gang på denne ferien at jeg faktisk har solt meg litt, og det var deilig. Deilig å få litt skille, litt fregner og ellers bare kjenne de deilige solstrålene på kroppen. Det eneste jeg har gjort som har vært litt vettugt idag er å lage frokost, og bake en kake som Gard så gjerne ville ha. Mmm, sjokoladekake med jordbær på toppen, såå lenge siden jeg har bakt noe nå!
Nå kom vi nettopp opp fra noen timer i jaquzzien, veldig mye vind ute- så gjorde faktisk ingenting å bade i så varmt vann, var bare deilig, og absolutt ikke for varmt ♥ Faktisk første hele dagen vi har her ute på Holmen uten at vi har vært inne i byen, eller gjort andre ærender så det har vært NYT! 
 




Håper deres dag har vært fin også ♥

Ps! Tusen takk igjen for SÅ mange gode boktips, gleder meg til å gå på bokhandleren imorgen, dere er snille! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg