TODAY IS THE DAY

EGENREKLAME
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Jeg er rørt ♥ Veldig glad, takknemlig og ydmyk. Dere – som er mine lesere og følgere, dere må være noen av de skjønneste menneskene jeg vet om. Tusen, tusen takk for at dere gir meg så utrolig mye! Dere rører ved hjertet mitt mye mer enn dere tror. Dere aner ikke hvor mye deres interesse, og støtte betyr for meg. Det er mye! Å se så mange av dere møte opp på før-lanseringene mine, både i Sandvika på onsdag, og på Karl Johan i går, og i tillegg i flere andre butikker rundt om i landet gjør meg helt på tuppa, hehe.. På en veldig god måte ♥ Det betyr så mye å se lange køer, med forventningsfulle, fine ansikter. I går, og dagen før på Sandvika, sa jeg noen ord før vi klippet silkebåndet, og jeg mener alt jeg sier 100 %. Det betyr så mye for meg at dere er her for meg, at dere liker det jeg har designet, og at dere møter opp for å handle, ta bilder, og snakke med meg. Jeg er så glad i dere, jeg! Takk.

Idag lanseres det over hele Norge, og på nett – og jeg krysser alle fingre for at du får tak i det plagget – de plaggene du vil ha. Det er så viktig for meg at dere blir happy! Lanseringen på nett skjer klokken 10.00 sharp og dere kan klikke dere inn på BIK BOK sine sider. Det har blitt lagt inn mye mer på nett enn før, så det er jo super positivt!

Antrekket fra i går besto av klær fra kolleksjonen. På eventet skiftet jeg til det røde settet, og det føyk ut av butikk, og av esker som kom ut fra lageret! Borte in a flash! Fantastisk. Det er en helt syk følelse å se alle dere kapre dere plagg på null komma niks, og ikke minst å se at veggen med klær bare forsvinner! Wow, altså.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERAAntrekk Lene Orvik Collection – Sko Roots – Veske YSL

Nå.. Nok babling fra meg. Voldsomt så skrivesalig jeg var på morgenkvisten.. Nå skal jeg snart i to møter, så her må det forberedes. Ha en nydelig dag i dag, og takk for at du er du.

48 kommentarer
    1. Heisann. Jeg bare lurte på hvordan Bik Bok online shop fungerer. Jeg la til flere plagg som jeg skulle kjøpe i handlelisten, idet jeg holdt på å fylle ut informasjon av person/kort, ble det krise til den ene tvillinggutten og da jeg satte meg tilbake på dataen 30 sekunder senere var ALT i handlelisten slettet? Hvordan er dette mulig?:) Har full forståelse for at man ikke kan legge av plagg, for all del 🙂 men når man er i gang med betalingen, kan plaggene bare forsvinne?:) Håper på svar. Når det er sagt så har du en fantastisk kolleksjon, heldige de som har fått tak i de forskjellige plaggene.

    2. Kjempe fine klær <3 rakk ikke å få kjøpt mine favoritter, var i nettbutikken kl 10 og skulle betale 2 min over 10 å da var alle varene min sletta fra handle kurven og utsolgt 🙁

    3. Alt er utsolgt allerede jo! Tok jo ikke mer enn 25 minutter.. Hadde ikke mulighet til å bestille fra skolen akkurat 🙁 Håper dere får inn mer!!

    4. Sååå god start på dagen! Fikk både den røde kjolen med hals, som var enda finere på enn forventet! + det svarte skinnskjørtet. Du er virkelig flink! Kunne så klart handlet enda mer, men litt fornuftig får man være 😉 vell blåst 🙂

    5. Gratulerer med super lekker kolleksjon. fantastisk for deg, men Dessverre for meg så var alt utsolgt to minutter over ti…håper det kommer mer, for jeg har veldig lyst på nesten alt fra kolleksjonen din…. Klem

    6. Heia Lene! 🙂 Når kommer del to av iphone? : ) Ser det er fler som har spurt, men spør læll 😀 Klemmer til deg, verdens beste!

    7. Hei 🙂 blir det lagt ut mer klær på nettet? Jeg hadde bukse i handlekurv, i det jeg skulle betale stod det at den ikke fantes lenger. Utrolig frustrerende!.. Hadde så lyst på et plagg denne gangen- men funket ikke nå heller 🙁 like mye flaks der jeg som vinnerflaks 😀 Hehe… Uansett veldig mye fint!!! Du er flink 🙂

    8. Hei fine! Jeg fikk kjøpt akkurat de plaggene jeg ville i går kveld : ) Var koselig å snakke med deg + ta bilde! Som fler gleder jeg meg til del to av “whats on my iphone” :DKlem

    9. Så mye fint! Fikk sikret meg clay skirt, utrolig behagelig å ha på seg 🙂 Det er tydelig at mange liker plaggene dine, for i butikken jeg var i, var det kun få plagg igjen! Wow! Skulle gjerne handlet mer, men da skulle jeg vært tidligere ute skjønner jeg, hehe 🙂 Stå på, du er flink!

    10. Håper dere får inn mer denne gangen! Det er vanskelig for oss skoleungsdommer å få tak i noe 🙁 dessverre

    11. Du altså,rene stjerna! Er så imponert! Superfin kolleksjon, absolutt beste til nå 🙂 Fikk dessverre ikke kjøpt favorittene mine (som denne genseren-I die!), men løpte ned etter jobb og fikk sikret meg det superfine beltet hvertfall! Ha en god kveld :DNuss fra S (Bysarahalm)

    12. Utrolig fin kolleksjon, eneste som var minus var at det virker ikke som BikBok sin hjemmesiden var forberedt på den store trafikken som kom, brukte 15 min på å bare komme inn på handlekurven og betale.

    13. ÅÅÅ??? 🙁 Nei og neiiiii…. Får helt vondt av dere som ikke har fått tak i plaggene dere ville ha 🙁 Skulle ønske jeg kunne hjelpe.. Aner ikke, kaanskje om det er mer igjen i butikkene og de vil ha det på nett, men ikke sikkert 🙁

    14. ÅÅ <3 Beklager altså, skulle ønske jeg kunne gjøre noe! Bah 🙁 Men jaa tusen takk, det er hyggelig og høre altså. Jeg blir så glad! Ja, man vet aldri hva Orviken finner på……. 🙂

    15. Var lykkelig litt over ti da jeg fikk klikket meg hjem de tre plaggene jeg så gjerne ville ha, og litt senere fikk orderbekreftelsen på mail. Trodde ikke jeg skulle få bestilt siden jeg var på jobb, men fikk sneket meg til tid og ble SÅ glad! Senere på dagen fikk jeg leveringsbekreftelse på mail, og der sto det at ingen ting ble levert !? Synes dette er helt utrolig rart, og ikke minst kjempe trist, da jeg ble så lykkelig (ja over noen klær, hehe) også plutselig fikk den beskjeden……

    16. Herligheeet! Er så happy! Fikk tak i neste alt jeg ville ha, bortsett fra den grå og brune skjorta. Var tiidlig ute, så jeg var den første som kom meg inn i butikken! Da var det bare å rive med seg alt man klarte! Haha 😀 Skikkelig morsomt å handle, ett skikkelig adrenalinkick! Hjertet pumpa som bare det skal jeg si deg! Ble 3000 kr fattigere, men fy søren så verdt hver eneste krone! Helt målløs over hvor fine klær du har designet, og ikke minst kjempebra kvalitet. Har handlet fra dine tidligere kolleksjoner også, og plaggene er myye brukt. Skikkelig tidløst 🙂 Håper så inderlig du starter opp med egen nettbutikk igjen. Det hadde vært konge! 😀 Tuusen takk for de flotte klærne! Håper du er skikkelig stolt over deg selv. Det bør du være hvertfall 😀 Klem <3

    17. Åh, Lene.. Jeg ble så glad da jeg fikk tak i de plaggene jeg ønsket meg<3 Virkelig en utrolig fin kolleksjon! Det eneste som er litt rart, er at folk sier det ble borte noen minutter etter kl. 10:00. Jeg handlet rundt 10 over 10 og da var det mye igjen..Klem fra Maria.

    18. Lene! Jeg elsker den nye kolleksjonen din 🙂 Var innom Bik Bok på ettermiddagen i dag, og da var nesten alt utsolgt , men jeg fikk meg en clay sweater som jeg bare elsker. Skal anbefale kolleksjonen til alle venninnene mine. Du er kjempeflink <3

    19. Har letet overalt etter den brune semsket skjorten, men virker ut som om den er fullstendig utsolgt! Satt klar kl 10, men den forsvant fra handlekurven når jeg la inn kortinformasjon :-/ Håper dere får påfyll av varene, virker ut som om det er en stor etterspørsel for det! Uansett: råflott kolleksjon 😀

    20. Jeg var på Oslo City rundt klokken 10.15, og da var det nesten ingen folk der! kanskje 5-6 stk. i butikken, og de hadde alt i alle størrelser 🙂 Ingen kø i kassen, og ingen kø til prøverommet. Anbefaler dere å gå der neste gang 😉

    21. Jeg var også på Oslo City for en god time tilbake : ) Ingen kø og masse klær på veggene : )Lene: På onsdag i butikken sa du at du skulle lage del to av hvilke apper du har og hvordan du har de i dag 🙂 Når i dag kommer det? Det tar ikke stort mere enn 15 min å lage innlegget tenker jeg 😀 Gleder meg lenge til det nå!!Klem

    22. Elsket kolleksjonen din fra Bikbok! Synd at klærne går så fort at man aldri får tak i noe. Men det er jo egentlig veldig positivt, fineste kolleksjonen til nå. Håper neste steg for deg er din egen Lene Orvik butikk i Oslo 🙂 Stå på videre Lene :))

    23. Her var du kjempefin, Lene! 🙂 Skjønner ikke hvordan du orker å gå i bare ben da, hehe, det er det for kaldt til for min del. Kjempefin kolleksjon du har laget! Så fin at den blir utsolgt så fort at man ikke får tak i noe..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg