To små forandringer på soverommet

Nå har jeg endelig fått skrudd opp de to nye, hvite hyllene mine på soverommet. Det ble akkurat sånn jeg hadde sett for meg. Minimalistisk og enkelt. De blender inn i den ellers hvite veggen, og det var litt viktig for meg i og med at det skjer så utrolig mye på baderoms-delen. Da er det smart og roe litt ned over sengen synes jeg, slik det ikke blir for mye. Nå må jeg bare se litt på hva jeg ønsker å ha i hyllene – for nå har jeg lånt litt ting som har sin faste plass rundt om i leiligheten ellers for å vise dere hvordan det ble. Men jeg tenker litt bøker, glassvaser med friske blomster i, og ellers litt dill og dall. Det er jo så gøy å styre med sånt noe synes jeg. Jeg har veldig lyst å finne en plante eller lignende som kan henge litt nedover veggen, litt eføy-preg, men hyllene er litt for smale i dybden til å sette en krukke der. Har dere noen idéer?!

Ellers er jeg veldig fornøyd! Dette er jo virkelig hyller som passer litt overalt. Jeg har 100 cm i størrelse og kjøpte mine her.

Når jeg får tid skal jeg også få tatt opp de to svarte som jeg kjøpte til kjøkkenet, og i de tenker jeg å ha krydder og diverse kjøkkenting som jeg tror passer perfekt inn. Ting må bare komme litt etterhvert, for jeg vil ikke løpe rundt på interiørshopping i tide og utide, det blir dyrt i lengden. Heldigvis har jeg kjøkkenskuffene fulle med krydder og annet jeg kan putte i de enn så lenge. Men jeg er veldig fornøyd med hyllene. Leker litt med tanken om å bestille flere, både til over sengen, og til den svarte veggen på stua.

Nyt denne solrike mandagen ♥ I morgen skal jeg svare på spørsmålene deres, blir gøy – det er jo lenge siden sist!

26 kommentarer
    1. Sjekk ut hjerteranke. Den trenger ikke noe stor potte, og henger fint nedover veggen. Har en slik selv i denne hyllen, bare min er 50cm men lik dybde:-)

      1. Hei, nei – ikke med mindre det er ting jeg ikke vil det skal være fokus på. Noe spesielt du tenker på? 🙂

    2. Hei Lene! Veldig fine hyller 😀 Jeg bare lurer på noe.. For jeg synes bloggen din har forandret seg ganske mye innholdsmessig siden du gikk over til Elle, er det sånn at det samarbeidet er annerledes enn det du hadde med UI? At det skal være mer om interiør, mote osv. nå og ikke så mye personlig? Gleder meg uansett til spørsmålsrunden kommer ut <3 Stor klem til deg!

      1. Heihei! Nei, det er ikke annerledes 🙂 Jeg ligger under både UI og ELLE så det er egentlig ikke så mye som er forandret 🙂 At det er mindre personlig her inne, og mer fokus på interiør, mote og inspirasjon er et valg som jeg selv har tatt <3 Synes du det er dumt? Har sett flere som har nevnt det de siste dagene.. 🙂

        1. Jaa, eller kanskje bare savner litt deg liksom. Hvordan det går i det daglige osv. Men jeg skjønner godt at du har valgt det litt bort, det må være litt slitsomt at så mange har “oversikt” over livet ditt! Men nå så jeg at du hadde skrevet noe personlig over her, så nå gleder jeg meg til å lese 🙂

    3. Når du tar bilder fra leiligheten din er det umulig å se om de er i sort/hvit…eller i farger… den er så utrolig fargeløs…. Men, du liker det vel sånn da 🙂

      1. Ja, det vil jeg absolutt si – ellers hadde jeg tatt inn mer farger 🙂 Dette er min stil og jeg er veldig fornøyd med å ha det sånn 🙂

    4. Mer til denne typen innlegg + personlige innlegg! Enig at bloggen din har forandret seg i det siste. Synes det er litt mye annonse og lite personlig. Har fulgt deg lenge og vil gjerne fortsette med det!

      1. Hei! Det er mottatt! Virker som de fleste savner det personlige om dagen, og det skal jeg ta tak i <3 LOVE

    5. Så fint 🙂

      Lurer på en ting : hvor har du kjøpt den røde stripete blusen du hadde på deg på instastory i dag? 🙂

    6. Hei, Lene!
      Jeg er enig med kommentaren over, jeg føler også at innholdet er litt annerledes den siste tiden. Jeg savner for eksempel innlegg som skjer i nåtid, vi som følger med på alle kanaler ser mye i nåtid på snapp og insta, men kan ta opp til flere dager før det kommer på bloggen.. også svaner jeg hverdagslige innlegg. Og mer vlogs! Det er du så flink til! Også er du veldig flink med redigering av bilder! Insta Konton din er nydelig! Men på bloggen blir det så lite variasjon i bildene dine, de føles så like. Et tips her er kanskje litt mer varierte bilder og litt mindre redigerte? Også savner jeg «rutine» på bloggen. Jeg var klar over at det kom 1-2 innlegg dagen, men nå er det liksom ikke noe rutine på det? Det kommer litt random?
      Ellers elsker jeg stilen din både i interiør og mote! Du er inspirerende!

      1. Tusen takk for tilbakemelding Fria, det trenger jeg nå <3 Så setter utrolig stor pris på det 🙂 <3 Og jeg forstår akkurat hva du mener også <3

    7. Jeg har hengeplante i min på kjøkkenet! Den heter ceropegia woodii og er sååå fin! Trenger bare en minipotte til denne, og det er plass til det på hyllen <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg