To replace

Finfin lørdagskveld, nå kom jeg nettopp inn døren her etter å ha vært på en liten interiør runde – så nå skal jeg bytte ut litt ting i leiligheten og gjøre om pittelitt her. Elsker å dille med sånne ting!! Jeg bare ELSKER Kremmerhuset, det er en sann inspirasjon bare å komme inn i butikken der. Jeg kunne nok gått der i timesvis om jeg hadde hatt tid idag, heaven . . Alltid deilig med en frappe (laget av is, sjokoladebiter og litt kaffe) når man shopper :-* Wearing // Jakke Zara / Sko Jeffrey Campbell / Genser Gina / Shorts Top shop .. Ellers blir det deilig indrefilét og sofakos resten av kvelden! Herlig lørdag.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg