To redo the wardrobe

God søndag mine søte. Jeg fikk totalt ryddekick da jeg våknet idag, og fant ut jeg skulle gjøre om hele klesrommet mitt. Før har har jeg bare hatt sko, kjoler, vesker og jakker på klesrommet mitt, men idag fant jeg ut jeg skulle flytte over alle hverdagsklærne mine også. Føler jeg får litt mer oversikt over hva jeg har. Mye av klærne mine forsvinner i hverandre. Alt fortjener å bli sett, hehe.. Så lillesøster Oda får en hel bossekk med klær av meg, og dere får muligheten til å kjøpe noe av det jeg ikke har plass til lengre, hihi. Legger ut på salgsbloggen når jeg får tid.

Viser dere selvsagt bilder senere, når det er ferdig. Akkurat nå har jeg pause. Frokostpause og VM med min kjære. Det er så deilig med en fridag.


Jeg elsker å ha litt og gjøre..

Hva gjør dere denne fine søndagen?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg