To nye favoritter

Joggesko kan jeg aldri få nok av ♥ Dette er egentlig everyday-shoes men jeg bruker de til lett trening, anbefales ikke å løpe i.. De beige er virkelig bare så freshe, og de svarte går til ALT!

Jeg og Espen drar til LA i morgen, og der blir det mye gåing – så da skal disse definitivt med i kofferten! Mer om denne turen senere (jeg må snart begynne å pakke, og alle sommerklærne mine ligger på det skumle loftet på toppen her.. Aiiii. Bare utsetter pakkingen fordi jeg egentlig ikke tør og ferdes der oppe, hehe..)

Jeg har egentlig en forkjærlighet for Nike sko – men skal si at disse to parene med Adidas Boost begynner å snike seg på meg altså!

Trening, aktivitet, fresht treningstøy og sko får meg i godt humør vet dere ♥

Skoene kjøpte jeg hos Tennis – tights og genser er fra Nike og capsen har jeg stjålet fra Espen!

11 kommentarer

Siste innlegg