To herlige sommerdufter

Er det noe jeg elsker, så er det å finne nye dufter! Ofte glemmer man å oppdatere parfymesamlingen sin, man finner liksom faste favoritter, og holder seg til de. Nå har jeg funnet meg to fantastiske sommerdufter som jeg gleder meg til å bruke (opp?) Hehe.. De er litt annerledes enn hva jeg bruker til vanlig! Men de er veldig spesielle, og det liker jeg. De skiller seg ut. De er ikke for søt eller fruktig.. De er ikke for tung eller sterk. De er bare helt magisk! Mmm, vil ha på meg begge to på samme tid! Kanskje jeg kan mikse? Mange som mikser parfymer faktisk, for å få en helt egen lukt!

Uansett, så tenkte jeg at jeg ville vise dere disse to, kanskje dere liker de selv også? Dere må prøve de i hvertfall ♥

Processed with VSCO with a5 preset

CLEAN med Cashmere
Processed with VSCO with a5 preset

TOM FORD med Soleil Blanc
Processed with VSCO with a5 presetBegge disse har jeg kjøpt på flyplasser når jeg har vært ute og reist!

I går hadde vi en hyggelig pre-wedding-night! Med partytelt, grillmat og sittebenker ute i hagen til Joel’s foreldre. Dessverre plasket det ned.. (som dere kanskje så på snapchat? Æsj. Er redd jeg ødela den fine fluffy jakken min i lysgrå!!) Det ble en tidlig kveld, og jeg kjenner det var godt å få sovet lenge. Lade opp til denne store dagen! Sov til og med så lenge at jeg ikke fikk spist hotellfrokost! ÅÅh, jeg er så sint på meg selv. Elsker hotellfrokost! Flaks for meg at jeg har svensk skyr og svenske blåbær, de får være en helt ok erstatter!

Håper dere får en fin lørdag, nå skal vi feire kjærligheten ♥

4 kommentarer
    1. 7 dager siden vi har sett noe til deg her på bloggen. Alt bra? Ble det ingen lene-video denne fredagen?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg