To do list

God mandags morgen sprekinger  ♥ En av de tingene som hjelper meg og komme gjennom lange jobbdager, er min fantastiske to do list. Ja, jeg er et listemenneske, enkelt og greit fordi det hjelper meg å ha kontroll – og å få gjort de tingene jeg MÅ få unna. Dere kjenner sikkert til følelsen.. Når man har så mye og gjøre at hodet bare spinner, da er det godt å ha listen til å hjelpe seg. Ofte kan ting gå i glemmeboken, viktige ting som man bare ikke kan glemme. Rett og slett fordi man har for mye å tenke på. Jeg gjetter på at nesten hver og en av dere kjenner dere igjen i det jeg skriver her? Hver mandagsmorgen setter jeg meg ned med to do listen, og skriver ned ALT (og litt til) som jeg må huske resten av uken. Selv om jeg fyller opp listen på mandag, dukker det stadig opp nye ting tirsdag-fredag som må addes til listen. Så listen blir … LAAANG lang lang, men fy! For en deilig følelse når man kan krysse ut ting man har fått ut av verden. Og når fredagen kommer, er to do listen unnagjort, og man kan ta helg med GOD samvittighet. Jeg skal faktisk innrømme en ting, og det er at jeg aldri hadde husket på alt jeg må få unna, om jeg ikke hadde hatt listen min. Så mitt beste tips til dere som har mye og gjøre. Create en to do liste, penn og papir er det eneste du trenger ♥ Og følelsen når man har krysset ut alle punkt ila en uke, er AMAZING. As we speak, så har jeg ikke bare én to do listen for den kommende uken. Men to. Gleder meg til å ta fatt! Og ikke minst – til og komme i mål. SMILE – it’s monday!! Ny uke og nye muligheter *klappeihendene & hoppeoppogned* Del gjerne tips og triks til hvordan dere husker alt dere skal gjøre ila en uke, alltid tipptopp med litt inspirasjon  ♥ Forresten – jeg vil bare være snill og tipse dere om en konkurranse som miinto.no har gående nå, hvor man kan vinne et gavekort hver søndag (som man blant annet kan bruke hos Styleway ♥ Bare tagg outfit bildene deres med #miintooutfit Ha en deilig mandag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg