To a secret destination …

Denne reisen vi snart skal på, er sponset. 
Uten navn-112
Wææ – jeg tror jeg har glemt å fortelle dere dette? Heldige meg skal på poolparty med Nelly.com imorgen, til en hemmelig destinasjon. Herlighet som jeg gleder meg! Dette blir så gøy! Det er en 24 timers tur fra vi setter oss på flyet til vi lander igjen, så jeg er tilbake igjen lørdagskveld. Det eneste jeg vet er at jeg skal ta fly til Stockholm imorgen tidlig, deretter flyr vi videre med Nelly Airplane til den ukjente destinasjonen, har fått beskjed om å pakke med sesongens beachwear, og thats it. Hihi ♥

Uten navn-114Uten navn-110Jeg går for en coral rød badedrakt, med blondekimono, høye hæler, gull og tattoos! Badedrakten er herfra.. Jeg har str 8, og den passer perf til en xs size.

Jeg tipper at vi enten skal til Ibiza, Barcelona eller Marbella. Hva tipper dere? Gleder meg enormt til å dele reisen med dere når jeg kommer hjem igjen. Følg med på instagram : @leneorvik og snapchap i mellomtiden : leneorvik .. Macen blir nemlig igjen hjemme, så oppdatering om reisemålet og poolpartyet får dere ikke før søndag. Regner med det kommer til å gå ganske i ett de 24 timene, så sikkert lurt å legge den igjen.

Uten navn-113Skulle ønske jeg kunne ta med hver og en av dere til tidenes fest! Men får være flink å oppdatere med gøyale bilder istedet ♥

10 kommentarer

Siste innlegg