Tjuvholmen i mitt hjerte

SMILE! Det er SOMMERfeeling ute. Jeg og Poco er på vei opp på takterrassen for å spise lunsj/sole oss(meg) og jobbe litt ute. Det er så deilig og være litt hundepasser, da MÅ man jo liksom ut flere ganger om dagen, og det er så deilig nå som det er så nydelig sommervær. Sitter som oftest inne og jobber hele dagen, men nå har jeg jo en unnskyldning til å bevege meg ut. Jeg har jo bodd her på Tjuvholmen i snart 2 år nå, men jeg føler det blir bare finere og finere her jeg. Idag gikk jeg og Poco på “baksiden” ut mot Oslofjorden, der er jo både park, restauranter, strand, litt skulpturer .. Nydelig fint! Folkeliv, parkliv, båtliv, hundeliv – fantastisk. Hvorfor kan det ikke være sommer hele året? Er det ikke fint? At jeg ikke henger der oftere?! Det skal jeg ihvertfall begynne med nå. Blir liksom en vane og gå der man alltid går, nede her på Olivia, Bølgen og Moi og Bar Tjuvholmen.. Men på baksiden har vi jo både Alex Sushi, The Edge og Tjuvholmen Sjømagasin. Skal prøves ut de neste dagene! Søteste lille isvognen da? Så glad i plassen jeg bor på altså, rent, fint og trygt. Love it! Dere MÅ ta turen hit om dere skal til Oslo på ferie eller lignende snart. Verdt et besøk. Senere idag skal vi på Huk og grille, det gledes! NYT dagen, håper dere har like fint vær som oss.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg