@ Tjuvholmen

Hei dere! Sto opp i gryotta for å ta 7 flyet tilbake til hovedstaden. Dro fra knallblå himmel og sol til overskyet. Men NÅ – har det begynt å klarne opp, og det er så deilig temperatur! It’s good to be back! ( Selv om Rolf Ivar gjerne skulle vært her også da . . ) Heiaheiaheia SOLA! Nå skal jeg pleie leiligheten min! Vaske, pakke ut, vaske sengetøy, ommøblere ( se om jeg finner en smartere løsning, blir så fort lei) Senere regner jeg med det blir middag ute ett sted! Gøygøy. Anniken og Alexander fikk jo låne leiligheten fra onsdag – mandag, noe jeg synes er bare hyggelig. Alt for å glede andre ♥ Når jeg kom inn døren hadde de satt igjen en kjempekoselig hilsen til meg, som takk for lånet – søtinger. Blant annet denne : Girly champagne Så fin! Håper dere har en fin tirsdag så langt ♥ Nyt resten av dagen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg