Tirsdagskvelden

Hei hopp fra sofaen! Nå kom vi nettopp inn etter og ha vært en tur ute. Vi har nemlig vært på senteret hvor Rolf Ivar jobber og letet etter 3 stakkars, søte, små spurver som hadde fløyet inn tidligere idag. Planen var jo at vi skulle hjelpe dem ut i det fri slik de ikke skadet seg innendørs eller lignende. Men da vi kom dit, fant vi de ikke igjen, så vi får virkelig håpe at de har funnet veien ut av vinduene, eller dørene som har stått åpne. Krysser fingrene for det! Stakkars små! Hoppet inn i treningsklærne igjen, siden planen var å gå en kveldstur – men det ble så sent at vi orket ikke likevel .. Dro heller og leide oss film som vi skal kose oss med. Lenge leve latskapen? Eller.. Jeg har jo faktisk vært sporty én gang før idag da! Her er jeg med den fine bilen vår! Vi solgte jo den andre bilen for en stund siden, men etter at jeg lånte Skoda Citigo’en i forrige uke, har jeg liksom følt litt på at jeg vil ha bil igjen . . Men det er jo bare en tanke. Rakk liksom over så mye mer enn jeg pleier når jeg må ta trikk, buss osv .. Så ett lite savn er det faktisk .. Men jeg skal ihvertfall ikke drasse med meg denne til Oslo, for den er overhodet ikke noe særlig praktisk for en jente i storbyen. Merket det var veldig greit med en sånn liten tass, som både var lett å parkere og kjøre. Den var så .. Lett! Og så søt! Er dere ikke enige da? Litt letter for oss chicas og kjøre små, nette biler – ikke sant? Hihi . . Vi ble forresten ferdige med alle bildene idag! Det føltes fantastisk deilig, og det ble nesten 800 stykker! Deilig å være i mål etter 8 timer med bildeutvelging . . Kanskje dere har lyst på ett innlegg med ett – to bilder fra alle turene vi har vært på? Og litt anbefalinger mtp reisemålene? Nyt kvelden!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg