Tirsdagskos.

Omg, denne må dere smake.. Om dere ikke allerede har gjort det da, mener jeg.. NYDELIG god.
Og perfekt tirsdagskos. Var jo meningen vi skulle nyte den til Grey’s, meeen vi gaflet i oss på en, to, tre..


Nam nam, så fornøyd.

Åh, jeg må bare dele med dere hvor mye jeg gleder meg til Oslo i helgen, awh. Savner min kjære Malene, så skal bli godt å se henne igjen. Skulle ønske de andre veninnene også kunne være med, men det passet ikke sånn denne gangen desverre. Men, jeg og Malene skal få det TOPPERS uansett vi! Får krysse fingrene for herlig høstvær til helgen.

Ha en strålende kveld. Nå er det kortspill med bror, før Grey’s. Snakkes! -Lene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg