Tirsdagskos

Haha! Jeg må starte dagen med å le. Rett og slett fordi jeg hadde en utrolig morsom dag igår, fikk virkelig trimmet magemusklene for å si det mildt.. Puslet i leiligheten hele dagen før Helen og jeg satte kursen mot Ikea. Vi skal ha ett eneste møbel derifra- og det er den nydelige grå Bekkestua sengen med grå gavl, elsker den! Så ja, igår hadde vi prosjekt “avgårde for å kjøpe og hente seng..” Dere kan tenke dere .. 2 jenter, alt for mange tunge kolli, hengerfeste og ikeahenger. Haha! Guuuri så vi flirte. Alt gikk jo galt, men vi fikk det jaggu meg til fordi, etter litt hjelp, litt feilkjøring, kveling av bil og ja. Det meste som kunne gått galt. Har noen prøvd å rygge med henger før, eller? På Aker Brygge med trafikk både foran og bak?! Og ingen plass til å snu på whatsoever? Altså, ja.. Hadde lyst å grave meg ganske langt ned noen sekunder der. Når du ser på bestevenninnen din med “hjeeelpmegutavdennesituasjonen-blikket” og hun bare ler så hun gråter nesten, janei da er det bare å gi opp, HAHA! Heldigvis klarte jeg å komme meg ut av det på et vis, noen bergensere som stod og viftet med hendene for å forklare meg hvordan jeg skulle gjøre det, så jada..  Også kom snille Ana og hjalp oss å bære opp sengen til leiligheten. Kjekt med så gode venner som hjelper til når kjæresten ikke er her ♥ Etter bæringen dro jeg og Ana på Lille Asia og spiste en bedre middag, unnet oss en tirsdagsdrink og skravlet i ett sett. Helt ferdig når jeg kom hjem, så dusjen og sengen var himmelsk når jeg først kom så langt. De har så gode drinker på Lille Asia, tar med alltid en når jeg er der. Igår prøvde jeg Spicy Vanilla Apple Martini, åh. NAM! Spiser alltid forrett nr 14 når jeg er der. Chicken Satay, kyllingbiter med mangosalat og peanuttsaus. Skal prøve å lage det hjemme når kjøkkenet er på plass, så kan jeg dele oppskriften med dere. En god drink, og en fin Anamor! Jeg er forresten på utkikk etter sånn svære puter til sengen, sånn typ hotellputer. Så ingen på Ikea, noen som vet hvor jeg får tak i? Kid eller Princess kanskje? ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg