Tirsdagen

God kveld i ståva  ♥ Idag har det gått i ett med trening, jobb og en tur i banken. Nå skal jeg opprette eget AS, og det er jo superspennende for fremtiden, hihi . . Kvelden har så langt gått i sushi og avslapping, og nå blir det bar enda mer avslapping. Er så trøtt etter helgen, med 4 timer søvn.. Bah. Aldri mer. Kjennes ut som jeg har jetlag herfra til Kina. Sånn nesten. Sov til og med 10 timer i natt, men det er vel noe som heter at det ikke går ann å ta igjen tapt søvn? Uansett, idag fisket jeg frem den gamle bølgetangen min. Brukte den iherdig for mange år siden, da jeg var helt blond. Har ikke brukt den siden, så det var litt alright med bølger igjen synes jeg.. Fiiiine blomster, som jeg fikk! På en mandag. Lucky me ♥ Nyt kvelden dere! Jeg skal se noen episoder av Geordie Shore, hahah. Noen andre som har sett det?? Hjeeelpes, det er så morsomt/teit/flaut/jegvetikkealt…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg