Tirsdag

Kvelder som dette, hvor man kan tusle litt rundt i butikker og bare titte, deretter komme hjem til en varm og lun leilighet hvor man bare kan kose seg med lys og deilig interiør. ♥ Ute er det minusgrader og det kjennes på kroppen! Helst har jeg lyst til å ligge under en varm dyne dagen lang – men det får vente til juleferien! Idag var jeg på Barry’s i Bjørvika kl 07, hadde legs and butt time med en som heter Christian. Anbefaler absolutt de timene, så varierte og råbra!

Er det lov å si man ble inspirert av sitt eget “julegave-tips” innlegg i går? Jeg dro rett avgårde og sikret meg de glassene (og denne uken er de på 30% hoho) Så det ble 6 sånne nydelig fine champagne-glass. Og de skal jeg kose meg med og prøve å la være og knuse de.. Jeg knuser alt av vinglass!


Se så fine de er! Hjelpes meg så fornøyd jeg er ♥

Ellers er det så deilig stemning på soverommet / badet om dagen. Jeg bare elsker å ligge i sengen og pusle med litt jobb eller se på noe og kose meg i disse omgivelsene. Kaldt ute – deilig og varmt inne!

Favoritter ♥

Men etterhvert skal jeg prøve å rive meg selv ut fra sengen og tusle ned i gaten. Jeg skal spise indisk sammen med Ragnhild i kveld. Vi skal teste en ny restaurant som nettopp har åpnet. Og jeg elsker indisk! “Listen to Baljit” heter den – nå er jeg spent!

8 kommentarer
    1. Hei Lene!
      Hvor er den grønn-aktige blondetoppen på instastorien din fra? 🙂
      Kos deg med indisk!
      Klem fra meg 🙂

        1. Hei Lene ,
          Det badet ditt altså! Superfint rett og slett 🙂 Jeg har funnet mitt store , runde speil hos Bohus, det er helt likt det du har og med en praktisk opphengingsskinne på baksiden.Jeg betalte bare 799,- og er strålende fornøyd 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg