Tirsdag : Julegaveshopping!

Ah, solen skinner i Osloby- og jeg, Kari og lille Poco skal ut på julegaveshopping! På tide å begynne nå. Har skrevet opp alle jeg skal kjøpe til – samt hva jeg tenker å kjøpe til hver enkelt. Det gjør det så mye lettere .. Ellers hadde jeg løpt rundt i butikkene som en forvirret Lene uten og visst hvor jeg skulle begynt. Så dette blir bra! Har hele 20 gaver jeg skal kjøpe, så tar med bilen og fyller opp den- hater å bære rundt på dungevis med poser . . 

Er dere ferdige med julegavene, eller? Jeg altså.. Alltid i “siste” liten.  Her kommer dagens ♥
Jeans & tshirt BIK BOK / Jakke Styleway By Lene Orvik (utsolgt) / Lue FWSS / Sko ACNE / Veske Carla Sade Ikveld har jeg planlagt julekveld her hjemme, Kari og Poco reiser til Bergen imorgen- så vi skal spise juleskinke, drikke gløgg og se julefilm ♥ På tide å “tvinge” frem julefølelsen som ikke er her?! Men det kommer! Ha en GOD dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg