Tired monday

Hei mine vakre! Beklager at jeg er litt treg på innleggsfronten idag, men vi styrer med å installere nytt nett her hjemme. Noe vi forsåvidt IKKE får til. Så nå koblet jeg til iPhonen min istedet. Hurra for iPhone. Hadde ikke klart meg uten den, nei. Ellers har jeg vært på jobb, og har planer om å holde meg innendørs resten av dagen – er alltid fantastisk trøtt på mandager, så deilig og bare være inne og kose seg! Igår hadde vi også forsåvidt tidenes sløvesøndag. Men film og godis, always a winner! Ellers har jeg ikke så mye å dele med dere idag, noen dager blir det bare sånn – det er ikke alltid inspirasjonen for oss bloggere er på topp heller. Så da blir det det vanlige ! Jippiii. Prøvde meg på en aldri så liten colorblocking idag. Pink and blue – yey! Levi’s shorts / Topp BIK BOK / Jakke Zara / Briller Ray Ban. Leppestiften er fra L’oreal, og heter Pink Fever. Smykke BIK BOK. På lørdag ble det nok en gang litt handel.. COLOURS. Alt er fra BIK BOK. Nei, dere – nå skal jeg prøve å få meg en liten høneblund. Selv om jeg regner med telefonen ringer AKKURAT når jeg har sovnet, hehe. Det pleier alltid å skje. Suss på kinnet

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg