Tips til nettbutikk : Carpe Diiem

Annonse Tenk at det snart er 1 desember dere? Det er helt fantastisk. Kan ikke få sagt hvor uendelig mye jeg gleder meg til å reise hjem til jul ♥ Alt for lenge siden sist nå. Har blitt tipset om en ny, spennende nettbutikk : Carme Diiem –  som også har butikk i Molde, på Moldetorget- og gjett om jeg skal innom dit når jeg drar hjem til jul 20 desember. Har ikke visst om den før nå, så gleder meg til å ta turen. De har nemlig flere interessante merker som jeg liker :  ♥ T by Alexander Wang
♥ Geztus
♥ Surface to Air
♥ Holzweiler
♥ Dagmar
♥ Nanushka
♥ Mou  Fra januar får de også inn merker som Marc Jacobs og Stella McCartney. Her er noen av mine favoritter, kanskje tips til hva man kan ønske seg til jul? Boots fra Shoe Biz / Hvit clutchveske fra Emily Cho / Hvit genser fra Nanushka / Svart veske fra Botkier / Svart veske med gulldetaljer fra Botkier / Svart kåpe fra Nanushka Kan også nevne at de har interiør i butikken sin også, utrolig mye fint – det kan dere se her. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg