Tips til Hjemmetrening

Ny uke, nye muligheter! Jeg skal så mye gøy denne uken, Vixen Blog Awards, Costume Awards og deretter skal vi til Beitostølen sammen med to vennepar til helgen- bare og glede seg med andre ord ♥  Morgenkos!  Var og kjøpte inn Detox te her om dagen, den er så god.  Jeg kom meg so sagt endelig i gang med treningen forige uke, og planen er fire dager i uken. Gard skal hjelpe meg med nytt treningsprogram, så jeg gleder meg til og begynne med det. I mellomtiden er det blant annet Squatchallengen som gjelder. Dere er med på den? Jeg gjør det hver dag hjemme foran speilet med skikkelig motivasjonsmusikk i ørene. Og i forrige uke gikk jeg til anskaffelse av to kettlebells som jeg har her hjemme også, og med de kan man jo gjøre mange øvelser! Greit og ha liggende når man ikke har tid til trening, eller bare vil gjøre litt hjemmetrening sånn generelt sett. 

Jeg kjøpte mine hos XXL, 549,- pr. Lette etter 8 og 10 kg, men det hadde de ikke så da får 7,5 kg holde. 

Min treningsmusikk nå : Tiesto : Red Lights
Tiesto : Paradise
Demi Lovato : Neon Lights
Bastille : Of The Night
Eminem : Survival
Foster The People : Houdini (RAC MIX)
Lloyd – Dedication To My Ex
Britney Spear – Work B**ch
Kyla La Grange – Walk Through Walls  Om dere har noen nye sanger som jeg MÅ ha til treningen må dere bare skrike ut! ♥  Jeg skal snart i møte, og deretter på trening før jeg skal hjem og jobbe igjen, håper dere har en finfin mandag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg