Tiny little cupcakes

God ettermiddag mine trofaste lesere. Idag skinner solen! Og det er faktisk 20 grader på terrassen. Kjole Gina Tricot / Mobilveske H&M / Klokker herfra (annonse) SMIIIIL – eller, åh nei. Var det sånn jeg IKKE skulle smile? :* Sommer, høst, sol, regn, kaldt, varmt.. Sånn er det å bo på Sunnmøre. Jeg har enda ikke fått nytt solen, har sprunget rundt på AMFI Moa i hele dag. Ferdig med alt jeg skal plukke til magasinet! Hurra! Nå gjenstår bare litt organisering, før jeg skal sende alle produktene til Trondheim. Reiser dit selv på tirsdag, for det er der foto shooten skal foregå. Der blir jeg forresten helt til torsdag! Jeg er så glad i Trondheim, i tillegg så har jeg både en bror, venninner og søskenbarn som bor der. Glede! Når man vandrer rundt i butikkene så mye som jeg gjør om dagene ift jobben, faller man for så mange fristelser. Men sjekk ut dette her da, so adorable. Fra Åhlèns Dette er pynt til cupcakes. Jeg dåner av sånne ting.. Når jeg har laget cupcakes før, har jeg gått til nærmeste dagligvarebutikk for å kjøpe pynt. Det gjør jeg ikke igjen. Både Jernia og Åhlèns, og Bok og Media har utrolig utvalgt av pynt, frosting og – ja alt til cupcakes. Ah – dette blir en “bakete” høst.. Skal be venninnene mine på cupcakes hele tiden. Hurra! Uansett, imorgen skal vi lage ny videoblogg – og da fikk jeg en god idè. Eller, jeg synes ihvertfall at den er god da.. Det er 3 forskjellige butikker som skal være med i en slags cupcakes-konkurranse. Hvor de skal pynte hver sin cupcakes, mens vi filmer og intervjuer. Etter alle “lagene” er ferdig, skal jeg sprette rundt på senteret for å høre publikums mening om hvem som har laget den mest kreative! Morsomt, ikke sant? Gleder meg! Dere får se videobloggen når den er ferdig, rundt om 2 uker til. Kiss kiss. Og ha en fin dag! :*

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg