Ting du kanskje ikke visste om meg

Jeg har deltatt på UKM flere ganger med sang. Kom videre én gang hvor jeg sang You Raise me up, Malene spilte piano og en som het Bente spilte fiolin.  Hadde en sanggruppe med venninnene mine når jeg var yngre, hvor vi opptrådde og sang blant annet Killing me softly og Spice Girls sanger Var med i Revy når jeg var yngre Spilte handball i 10 år, fra jeg var 6 år til 16 år Spilte fotball i ett år eller to år. (På lag med guttene..) Spilte piano i noen år Fikk min første kjæreste i 2 klasse, etter at vi spilte flasketuten peker på i et bursdagsselskap Mamma og pappa ble skilt da jeg var 4 år Har hatt veldig mange hunder i oppveksten. Gaia – en Sibirian Huskey, Tassen en Nova Scotia Duck Tolling Retriever, Beauty (husker ikke rasen her og nå) og nå har vi Mikko og Bella som er to Shih Tzuer Har 5 søsken Vokst opp på landet, hvor det er 50 meter ned til egen strandlinje Flyttet for meg selv til Ålesund da jeg var 16 år. Gikk ett år på tegning, form og farge. Fortsatte på frisørlinjen før jeg avsluttet med allmennfaglig påbygging. Begynte å jobbe på BIK BOK som 17 åring. Ble butikksjef som 18 åring.  Flyttet til Oslo i 2011, noe jeg ikke har angret ett sekund på Min aller første bil var en hvit BMW 1 serie (åååh jeg savner den bilen) Elsket å dra på campingturer når jeg var yngre, spesielt her i Norge Brukte opp alle konfirmasjonspengene mine på klær Fikk min første scooter da jeg var 16 år Fikk lappen noen mnd etter jeg fylte 18, siden jeg klarte å STRYKE 2 ganger, hahah. Jada, det er helt sant! Ene gangen på en lukeparkering, og andre gangen fordi jeg kastet meg ut på motorveien mens det kom en bil i 80 km/t. *Leeer* Hadde utallige kattunger og kaniner når jeg var yngre. Den ene kaninen bodde i en campingvogn når det var vinter. Pelle ♥ (Pappa’s idé) Hjalp pappa og Sissel å bygge hytte da jeg var sånn 13-14, for å tjene til “livets opphold” .. Tjente meg 2000,- den sommeren, aldri bært så mye material i hele mitt liv.  Fikk min første sommerjobb på kjøkkenet til sykehjemmet da jeg var 16 år, kjørte scooteren til jobb hver morgen kl 06.30. “Gøyeste” jeg visste, hehe.  Hatt utallige forelskelser opp igjennom, dagbøkene mine er stappfull med hemmelig informasjon fra yngre dager, haha. Heldigvis har jeg funnet den største kjærleiken nå, da ♥ Farget håret knallrødt sammen med Malene da vi var 14 år, alle guttene lurte på om vi hadde puttet hodet opp i ett malingsspann.  Begynte å sminke meg som 12 åring? Litt for tidlig synes jeg på den tiden.. Lånte Buffaloskoene til venninene mine når det var inn, det var nemlig ikke aktuelt at pappa skulle betale for noe sånt. Haha, ler.  Ble verdens stolteste storesøster 31 Mars 2000. Glemmer aldri den dagen Oda Sofie ble født ♥ Har aldri vært sjenert eller reservert Var med i en alvorlig bilulykke da jeg var 12 år. Heldigvis oppdaget de hvilken skade jeg hadde, før det ble forsent. Ble hasteoperert, og lå på sykehus 1-2 uker, og hjemme i 3 uker før jeg kom meg igjen. Her må jeg faktisk bare fortelle noe morsomt som jeg husker fra denne perioden. Jeg hadde pusteslanger en stund, og var veldig avhengig av at mamma eller pappa var hos meg siden jeg var så redd. Pappa måtte et ærend, så broren min måtte passe på meg. Jeg truet med å klipe over slangene visst pappa ikke var tilbake innen så og så lang tid, haha! 12 år! For en skrue jeg er. Gikk til psykolog en stund etter ulykken, da jeg brått ble redd for alt. Mørket, og kjøre bil, ta buss, ta ferge, fly – alt gjorde meg redd. Rart å gå til psykolog når jeg var så ung, men gud jeg er glad for det idag. Sitter liksom fortsatt igjen med skrekk for alt mulig, men tror det hadde vært mye verre om jeg ikke gikk til psykolog etter ulykken. Prøvde meg på Idol en gang, superspontant! Jeg hadde ikke øvd engang, men jeg og to skolevenninner kjørte fra Ålesund til Molde også kastet jeg meg uti det. Gikk ikke så bra da …. Haha.  Noe av det jeg kom på i farten, kunne sikkert skrevet en hel stil om ting og tang, gøy å dele sånne ting med dere synes jeg. Viktig og være litt mer personlig innimellom ♥
Meg som 1 åring. – Håper dere setter pris på innlegget –

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg