Tine IsTE sommerpatrulje

Annonse GOD HELG fininger ♥ Dagen idag har gått i ett med møter og diverse, så nå har jeg endelig fått satt rumpa ned for å oppdatere dere. Sitter ute på terrassen med macen og en haug med deilig iste, og ikke minst min aller største favoritt med Guavasmak, den er så farlig god. 

Går inn i helgen ved å fortelle dere noe hyggelig, nemlig : Tine IsTe er “offisiell sponsor av tørste øyeblikk” – rett og slett fordi den er den ultimate tørsteslukkeren. Og ja, det kan jeg være enig i. Flere som er enige der? Tine IsTe er ganske snille og hyggelige, for de ønsker nemlig å være tilstede i folks tørste øyeblikk og sponse dem med IsTE. De har en patrulje som skal reise rundt i Norge og oppsøke folk som er tørste i sommer. Det sier vi vel ikke nei takk til, gjør vi?  Dette gjør Tine IsTe sin sommerpatrulje : De skal sponse forskjellige tørste arrangementer, både store og små, fra grilling med venner i parken til volleyball på stranda o.l. Det er her dere kommer inn, for dere kan nemlig sende inn en søknad om å bli sponset! Er ikke det gøy? Hvem vil vel ikke ha en iskald IsTE på en varm sommerdag? 
Dere har jo lyst på disse, ikke sant?

Dette gjør du for å søke sponsorstøtte : Gå inn på IsTE sin facebookside ila junimåned, og legg inn din søknad.  En patrulje med tørsteslukkere kjører rundt i bil fra by til by i juli, de besøker 8-10 steder over en periode på ca. 1 mnd.. De som blir trukket ut/sponset, vil bli besøkt og motta masse deilig, forfriskende Tine IsTE og en unik t-skjorte tilpasset arrangementet. Om dere har grillparty på feks Huk, vil tskjorten bli designet med en logo : Grillparty på Huk + sponset av Tine IsTE.. Patruljen kommer også til å dokumentere de de besøker ved å ta bilder/legge ut videoer og skrive om det på facebooksiden.  Så, vil du og dine venner være med? Ikke nøl med å søke da vel ♥ Selv skal jeg kose meg med disse herlige forfriskende iste’ene nå som det er så digg vær ute, herlig å ha sånt noe liggende i kjøleskapet. Mmm, ekstra god med isbiter i, og en sitronbit ♥

♥ Gard har dratt til Kristiansand denne helgen, så jeg har lagt planer med alle jentene mine. Det blir en så utrolig trivelig helg! Ikveld blir det girlsnight med drinker, vin og mat. Imorgen er det duket for musikkensdag, og på kvelden skal jeg arrangere whiteparty! Det blir så gøy. En fartsfylt helg, også kan jeg bare storglede meg til verdens beste kommer hjem igjen på søndag. Skal dere noe gøy i helgen? 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg