Timeout

Ihvertfall for 15 minutter. Nå er det lunsjpause for frøken Orvik, og da tar jeg meg tid til å legge inn ett lite innlegg til dere i samme slengen.. Mat, tastatur, mat, tastatur, hihih. Idag har jeg miinto hjemmekontor, men ligger ikke på latsiden av den grunn. Neinei, stod opp litt før 9 og satte i gang med arbeidet og her blir jeg sittende i noen timer til før jeg setter igang med mitt eget arbeid – mails, samarbeid, faktureringer osv. Så idag er det jobbemandag. Skulle nesten tro jeg hadde et forhold med min egen mac . . Jeg har jo det.. Hadde jo ikke klart meg uten den. Så er det fint med litt friske roser på hjemmekontoret også da . . Mmmh, lukter goodt! Litt misunnelig på dere som har vinterferie nå kjenner jeg, håper dere nyter den fullt ut. Vi skrives senere, nå er mine 15 minutter ute! Jobbe jobbe jobbe :-* Jeg har forresten trukket vinnerene av Cameo konkurransen, og de to heldige ble : Janne & Lise. Gratulerer, dere har fått en mail av meg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg