Time goes by . .

Nå har jeg bladd gjennom utallige gamle bilder på facebook. Og jeg sitter her og ler for meg selv. Ikke bare med tanke på hvor mye jeg har forandret meg- og HVOR mye rart jeg har hatt på meg, sett ut osv. Men også fordi det ligger så mange gode minner bak bildene. Gode venner, alle årene med kjæresten, familie, reiser, fester, opplevelser, jobb, andre ting som har skjedd, rett og slett – LIVET. Jeg skal innrømme jeg blir litt rørt også, for jeg har så mange herlige mennesker i livet mitt. Og ingenting er bedre enn å få både menneskene – og opplevelsene på bilder og film. Glede! Men – nå skal dere få se noe morsomt!  Her har dere meg, fra 2007 og frem til idag. Guri, jeg har vært gjennom så mange hårfarger – at dere aner ikke! 2007 . . Hehe .. Mørkebrunt! Moteshow med BIK BOK husker jeg. Så stripet vi det liiiiiitt . . Her er vi på ferie i Kypros. Det hvite beltet og de store øredobbene var på topp ser jeg . . Og til jul – ble jeg heeeelt blond! Oioiiiiii. Eller .. Gul. 2008 :  På det første bildet tror jeg jaggu at jeg slo til med 60 (!) cm blondt hår, hehehe .. Så glad for at jeg tok litt til fornuften til sommeren på bilden nr 2 og klippet det liiitt. Sommer i Ålesund! Her er vi på vei til Kypros. Og lugg måtte jo prøves det og? Haha. Her er vi på Kreta på familietur samme året. BOB! 2009 : På med extensions igjen . . *Riste på hodet* Mot sommeren, farget jeg håret litt mørkere, og jeg husker jeg ELSKET den fargen der.. Dro til Mexico i 17 dager etter jeg farget det, så når jeg kom hjem igjen var ikke fargen noe fin lengre.. Så da tok jeg like så greit og .. Jada, farget det HELT mørkt. Uff uff, aldri mer. Hehehe, her på parykkfest! Oh yes! 2010 : Tok heldigvis til fornuften og stripet det litt lysere igjen. Og eeenda lysere . . Rett etter denne turen (Gran Canaria) startet jeg bloggen min. Ihi! 2011 : Ferie i Kroatia. Med kort BOB. Varte desverre ikke så veldig mange måneder, på tide med extensions igjen . . Hehe, uff .. Bytte, bytte, bytte.  2012:  Meeen, etter en liten stund med langt hår, ville jeg plutselig ha bob igjen. Denne gangen en litt lengre versjon. Haha, LENE! Nå : Hva blir det neste?! Hehe.. Jeg har jo enda ikke prøvd kort hår da, kanskje jeg må det?! Hehe.. Neiiiida! Hva synes dere jeg burde ha?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg