Time after time

Jeg har alltid hatt en lidenskap for musikk. Musikk er med meg gjennom hverdagen uansett hvor jeg er. Hjemme, i bilen, på toget, på flyet, ute – ja jeg er rett og slett avhengig av musikk. I tillegg har jeg hatt interesse av sang siden jeg var ganske liten, og har sunget i jentegruppe, for meg selv, opptrådt på UKM flere ganger og spilt inn cd sammen med venninnene mine. Jeg har alltid elsket å synge, men aldri tørt og gjort noe med det. Før idag. Idag har jeg faktisk sunget inn time after time inn på iPhonen, og kaster meg uti for å dele det med mine kjære blogglesere. Dere har jo spurt ett par ganger om ikke dere kan få høre meg synge. ÆÆÆÆ, jeg er jo egentlig litt pinglete når det kommer til sånne ting, og man vet jo ikke selv om man virkelig ER flink, eller ikke. Det har jo Idol bevist, haha .. So here we GO. Det er ikke en video, slik det ser ut til at det skal være, bare en lydfil. Bare trykk på play så kommer den. :* [lemonwhale vid=”25ca3738-d690-439f-a416-9ce2dd4149b6″ pid=”6c130fa8-0735-47c1-8964-4398c8f1a5c4″ uid=”a6a06014-b2ad-4ced-a6d5-cc1a794c809f” width=”480″ height=”360″ theme=”MAGAZINE”] Enjoy. Eller ikke. IIIIIK.. Ps, selvfølgelig er det GANSKE dårlig kvalitet. Amatør som jeg er, det har jeg jo vist tidligere i uken.. PS: Det er ikke lov å LEEEE 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg