Tilbud / Acai & Multivitamin

Annonse i samarbeid med Good for me. God morgen dere! I skrivende stund sitter jeg på balkongen og spiser frokost. Og til frokosten tar jeg også vitaminene mine, som nevnt i forrige uke. Jeg er jo en person som er opptatt både av trening, livsstil og kosthold- og viktigheten av å ta kosttilskudd står også høyt hos meg. Det finnes mye forskjellige kosttilskudd, selv tar jeg kosttilskudd fra GOOD FOR ME, som jeg vet tilbyr kvalitetsprodukter. Og produkter jeg vet jeg selv kan gå god for. Som nevnt forrige uke, tar jeg Acai og Multivitaminer hver dag. Og i forbindelse med hvor viktig jeg synes det er med vitaminer, har jeg fått ordnet en superpris til dere, slik dere kan bestille og prøve de for en lav pris! Acai har som kjent et av de aller aller høyeste nivåene av antioksidanter. Noe som er utrolig viktig for oss mennesker og få i oss. Kroppen tar best opp disse når det er frysetørket, slik acai fra Good for me er. I tillegg er acai tilsatt vitamin D, som vi på generell basis får i oss altfor lite av. Dette gjelder spesielt om vinteren pga korte dager med lite sol. For to mnd koster acai normaltvis 348,- dere får nå et tilbud av meg til 129,- for to mnd. Og tilbudet finner du her. Multivitaminen inneholder alle de essensielle vitaminene og mineralene, men også mye annet. Feks, k2 som styrker skjelettet og hjelper til å hindre benskjørhet samtidig som risikoen for utvikling av hjerte og karsykdommer reduseres betraktelig. Alt i alt er det godt for hjerte og kar, blodomløp, forkalkninger, bein, skjelett og struktur. Når man trener og svetter, mister kroppen magnesium, og med tilskudd av dette forhindrer man kramper og såre muskler. For to mnd koster mulitvitamin 298,- men dere får de for 99,- for to mnd. Og tilbudet finner du her. Daglig dose er 2 tabletter. Viktig at dette ikke overskrides. Hvor viktig synes du det er å ta vitaminer? Og er du flink til det? Ofte var man flink når man var barn, fordi man måtte. Men jeg synes det er superviktig og fortsette, slik kroppen får i seg nok av det den trenger. Selvfølgelig i tillegg til sunn mat!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg