Tilbake til hverdagsrutiner

Annonse

Hei dere ♥ Jeg elsker jo å reise, oppleve, og bare være – sommeren har vært så deilig! Men jeg må innrømme at jeg synes det er litt deilig og komme tilbake til hverdag og rutiner også, det er liksom noe med det. Det er godt! Jeg er endelig i gang med treningen igjen, er flinkere på mat (alt handler jo om balanse – og jeg er rågod på å kose meg) men så er det godt og spise sunt igjen også, man får så mye overskudd og ekstra energi! Søvn har jeg vært rimelig god på i hele sommer, sovet masse! Den beste følelsen i hverdagen er og konstant vært på pluss siden! Da føler jeg meg som et ordentlig fornuftig menneske, og den følelsen er uslåelig.

Tilbake til hverdagsrutiner!

Det har jo blitt en god del sol i løpet av sommeren, hadde jo nesten sol hver dag i 6 uker i NYC, samt i Barcelona og på Capri, så huden har vært mye eksponert for sollys. Det er ekstra viktig nå etter sommeren å bygge opp kollagen nivået i huden igjen etter at man har vært mye i solen. Dette gjør jeg ved at jeg hver eneste morgen putter Kollagenpulveret The Solution i morgenkaffen min. De små søte porsjonspakkene har jo også vært med med på tur gjennom sommeren, og kan blandes i både kaffe, vann, smoothies – hva enn som er enklest for deg. Her hjemme er det i kaffe jeg blander det, smaker ingenting og det er godt å føle på at man faktisk gjør noe for å forebygge aldring av huden.

Så enkelt!

Mine beautyhacks på det området ; Fuktighetskrem med SPF hver eneste dag, også nedover halsen (viktig!) nok vann, nok søvn, gode hudpleie-rutiner som rens og skrubb, samt Kollagenpulver hver eneste dag. Jeg føler jo selv at huden ser spenstig, fin og fuktig ut til en hver tid, og merker ikke noen “solskader” etter i sommer – så det føles bra. Jeg har virkelig troen på t kollagenet hjelper meg å forebygge. Er deilig å føle at huden er fresh ♥

Om dere ønsker å lese mer om Oslo Skin Lab sine studier som er med på å underbygge effekten av kollagenpeptidene i The Solution, kan dere gjøre det her.

Jeg har nok en gang fått lov å dele en link som gir rabatterte priser med dere, og den gir 60 % av på første pakke, og 30 % av på andre pakke. De inneholder 28 pakker med kollagen. Kjøp kollagenpulveret her. 

Nyt dagen – og ikke glemt å ta vare på både deg selv – og huden din ♥ Her kan dere lese innlegg om da jeg tok hudscanning, og resultatene jeg fikk. 

 

18 kommentarer
    1. Hva skjedde med NY? Skal du ikke tilbake?
      Du gikk så hardt ut og fortalte om leilighet du hadde leid frem til september – hva med den? Endte det opp med å bare bli en vanlig ferie?

      1. Hei! Jeg skal tilbake 🙂 Vet ikke helt hva du mener med leilighet frem til september, for det tror jeg ikke at jeg har sagt 🙂 <3 Klem

        1. «Igår flyttet jeg inn i en leilighet som jeg har fått leid fram til 1 september. Det er virkelig helt magisk her, både leiligheten, nabolaget og utsikten. Altså WOW.

        2. Takk for svar.
          Du skrev i innlegget «TriBeCa» at «I går flyttet jeg inn i en leilighet som jeg har fått leie frem til 1 september». Hvorfor leie den for en så lang periode når du ikke er der?

        3. “I går flyttet jeg inn i en leilighet som jeg har fått leie frem til 1 september. Det er virkelig helt magisk her, både nabolaget, leiligheten og utsikten. Altså WOW. Jeg fikk oppleve den nydeligste solnedgangen her i går kveld og kjente bare at jeg nesten ble slått i bakken!” – Du skriver jo her at du leide en leilighet frem til september. Hva skjedde med den?

          1. Har fått mulighet til å leie ut september om jeg ønsket ja 🙂 Nå dro jeg jo hjem til Norge så da hadde jeg ikke behov for det 🙂

      1. Leiligheten skal selges ja 🙂 Jeg tror ikke jeg kommer til å flytte til NY på fast basis men at jeg har en base i Norge og reiser til NY i lengre perioder tror jeg heller det blir. 🙂

    2. Hei 🙂 har du tenkt deg tilbake til
      Ned York å bo der, eller har du bestemt deg for å bli værende bosatt i Norge ?
      Syns det er så inspirerende å følge bloggen din 🙂
      Mvh Rikke

      1. Hei Rikke, tusen takk – så hyggelig du synes det 🙂 Jeg skal tilbake til NY, men vil nok alltid ha base her i Norge <3

    3. Hei!
      Hva heter fargen du brukte til å male veggene i leiligheten med? Utrolig fin
      Inspirerende blogg du har

    4. Det er faktisk fysisk umulig for kroppen å ta opp «kollagentilskudd». Molekylene i kollagen er for store for kroppen til å ta opp. Eneste måten å få tilskudd av kollagen er ved å sprøyte det inn.
      Føler det blir så feil å reklamere for dette. Men det er jo ikke sikkert du visste det heller da.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg