Tilbake til hverdagen

Da var både julen og nyttårsaften over for denne gang, det har for min del vært en utrolig herlig tid. Familie, venner, god mat, søte filmer, morsomme fester,hyttetur, slalom, alt for mye godteri og fine opplevelser. Sitter igjen med en veldig god følelse. Imorgen er det tilbake til hverdagen, gleder meg – men skal innrømme det blir litt tungt også. Jeg skal opp kl 07.00, hurra! Æsj, det blir tungt.. Så får vi bare se da, om vekkerklokken på iPhonen min fungerer… Hehe. Gleder meg til zubma igjen da, en stund siden sist nå, skal bli deilig og shake av seg alt julegodteriet, hihi. Og dere, nå er det bare 10 dager til jeg og elskling setter oss på flyet til DUBAI! AAHH som jeg gleder meg!!

Nå har jeg laget viltgryte, og både jeg og Rolf Ivar ligger som noen slakt i hver vår ende av sofaen, og det har vi planer om og gjøre resten av kvelden. Lade opp til en gøy uke på jobb!

Ser jeg har vært sløv med å ta bilder i helgen.. Men her er ihvertfall noen få…


Nok snø kan man si.. Det snødde faktisk i ett strekk fra fredag til vi dro idag..


Meg og elskling..

Meg, innpakket i hjelm og briller, kaver med og komme meg gjennom snøen.. Hihi.

Klarte det til slutt da..

Dere får ha en fin kveld, så blogges vi imorgen.

Suss
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg