Tilbake til hverdagen

Da var Londonturen over for denne gang, og vi har hatt en fantastisk fin tur. Så koselig når man sitter igjen med bare fine minner og opplevelser. Vi var oppe tidlig idag, jeg fulgte de andre på flyplassen. Deres fly gikk tre timer før mitt, men jeg har surret rundt inne på Taxfree, spist lunsj, drukket kakao og kost meg. Ble en ny D&G parfyme, to Victoria Secret body sprayer (luktet fantastisk, så klarte ikke dy meg.. Èn med vanilla & musk, og én med red plum & freesia.. ) Og en ny mascara som jeg gleder meg til å ta i bruk. Små gleder? Nå har vi ca 40 minutter igjen av flyturen, og da er det rett hjem til Tjuvholmen. Hjem og slappe av .. Kjenner det blir deilig. Imorgen venter jobb på miinto. Og så er vi jo allerede kommet til 16 mai, så da blir det vel muligens en tur ut med jentene. Har ikke rukket og tatt noen bilder idag, og bildene fra igår kveld ligger i kofferten. Så da har jeg bare laget en minikollasj med London antrekkene mine.. Her må man bare være litt kreativ? (Var vel ikke så kreativt dette akkurat men. Det er ihvertfall bedre enn ingen bilder . . ) Hvilket antrekk liker dere best? Trodde forresten jeg var blitt litt tøffere når det gjald å fly.. Trodde ihvertfall jeg hadde overbevist meg selv om at det ikke var så fryktelig skummelt lengre, og at det gikk “helt fint” å fly alene .. Men med én gang turbulensen kommer, hopper hjertet langt opp i halsen. Og så har jeg ingen å klage til, hehe. Joda, jeg har jo dere. Så nå føles det mye bedre. Snart hjemme ♥ Og med den nye sangen til Jason Mraz på ørene, unngår jeg ihvertfall de fæle lydene. Hurra. Den heter forresten I won’t give up. Skrives hjemmefra!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg