Tilbake til hverdagen

God ettermiddag fininger ♥ Dagen idag har gått i ett så langt. Har vært hos tannlegen og blant annet trekt ut en visdomstann. Det er jo ikke vondt i det hele tatt? Skjønner ikke alle de skrekkhistoriene om å trekke ut tenner. Man kjenner jo ingenting . . Eller kanskje jeg bare har vært heldig? Har jo trekt to tenner tidligere, og .. Ingen smerte da heller. Hihi, det er en god følelse. Nå vet jeg ihvertfall at jeg ikke trenger å grue meg til det – om det skulle bli nødvendig igjen. Så jeg skulle til å si det kan anbefales, hehe . . MEEN, det hørtes jo bare litt bananas ut. Nå sitter jeg på kontoret hos miinto. Har hatt opplæring med vår nye grafiske designer, hun skal ta over litt av mine oppgaver. Helen ble en ekstra dag, så ikveld skal vi ha skikkelig kosekveld med nydelig mat og film. Gleder meg allerede. Bilder av todays wearing // Jakke Zara // Sko BIK BOK // Veske & kjole Cubus // Belte Mango Nå er det 4 timer siden tannen ble trekt, og jeg har ikke hatt noe smerter eller banking. Hurra! Håper det fortsetter. Noen her som har dårlige erfaringer med tanntrekking, eller? Jeg kan ihvertfall berolige dere med at det ikke er så vondt som man skal ha det til, men det spørs jo sikkert om det er ett innviklet inngrep eller ikke selvfølgelig. Nå skal jeg gjøre litt nødvendige oppgaver før jeg setter kursen hjem til bestis. Vi skrives ikveld vi ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg