Tilbake til hovedstaden

God morgen, og god mandag ♥ Allerede fridag igjen imorgen, deilig å tenke på. Jeg har vært oppe i flere timer nå, ryddet, pakket, og jobbet. Snart blir jeg hentet av elskling, vi skal ut å spise lunsj før han skal kjøre meg til flyplassen. Nå ser jeg han ikke på hele ti dager, så da er det viktig å kose seg litt før man drar avgårde. Jeg gleder meg veldig til kvelden. Først middag og vin med gode venner på Olivia, og deretter cupcakes og sprudlevann på Hendrix sin nye salong i Bogstadveien. Og imorgen – da får jeg besøk! Mammaen min kommer og skal være en hel uke  ♥ Gjett om vi skal kose oss. Tok litt bilder ute i den herlige vårsolen til dere // Jakke & skjørt fra Zara // Veske Cubus // Bluse BIK BOK // Solbriller H&M // Sko JC Håper det er like fint vær i Oslo? Og forresten .. Mange av mine fine lesere som er russ i år eller? Kan tenke meg dere gleder dere ihjel nå! Kos dere ihvertfall, og vær forsiktige ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg