Tilbake i hovedstaden

Da har jeg, som mange andre tatt fatt på hverdagen i det nye året. Dro meg selv opp av sengen allerede klokken 05.30 idag tidlig, det var grusomt etter så mange dager med fri. Og at jeg med min flyskrekk faktisk klarte å dubbe litt av i løpet av flyturen sier litt, SÅ trøtt var jeg. Var jo flink å legge meg tidlig og allting . . Herlig å begynne på jobb igjen synes jeg, og ikke minst – møte alle mine kjekke kollegaer. Idag har vi til og med fått ett nytt miinto medlem, og det er jo så kos! Hun er så hyggelig og flink. Sniker med noen outfitbilder fra helgen, siden jeg var way to tired til å ta bilder tidligere. Sko J.C / Jakke H&M trend / Genser Style By Marina / Lue Carlings / Briller H&M Litt nysnø i bakgrunnen, ah .. Savner jule / nyttårsfølelsen allerede .. Snufs, alltid så trist når julen tar slutt.. Men, det er jo pittelitt snø her i Oslo da, og det er jo herlig. Ikveld skal jeg og Malene ha skikkelig jentekveld med god mat og film. Blir litt rart å komme tilbake til leiligheten etter 3 uker, så kjempekos at Malene skal være sammen med meg. Ha en herlig dag videre skjønninger!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg