Til lunch ; Avocadokrem – spinat og bønnespirer

God onsdag ♥ Nok en deilig start på dagen, var på trening rundt 0730! Det gjør altså så mye med både humør og energi. I dag jobber jeg hjemmefra, og har laget meg en drøyt digg lunch som jeg bare måtte dele med dere. Her får dere knekkebrød med avocado&pesto krem, spinat og bønnespirer. Hallo himmel! Små gleder, vet dere! ♥

Til avocado&pesto krem trenger du ;

1 avokado, 2 ts pesto, 1/2 fedd hvitløk, litt sitronsaft, salt og pepper – dette mikser du i blender så du får en deilig avokadokrem med superherlig smak.

Smør dette på knekkebrødet og topp det med spinat og bønnespirer. Insane godt om du spør meg. Også godt med kokt egg på toppen, så får du i deg litt ekstra proteiner også!

Enjoy lovelies ♥

10 kommentarer
    1. Mm, dette må prøves ut! Har du prøvd brunchen hos RAW, der har de nogenlunde lignende knekkebrød med digg på, har du ikke prøvd ut dette må du teste det ut! Klem til deg <3

      1. Heii!! Det var der jeg fikk inspo fra 🙂 <3 Gjettet meg frem til hva de hadde under, hihi 🙂 Mulig de bruker noe annet – men SÅ godt!! <3

    2. Herlighet, alt du lager ser så godt ut! Skjønner ikke hvordan du får det til. Kan jeg spørre hvor de nye kjøkkenhyllene dine er fra? Akkurat sånne jeg er på utkikk etter! 🙂 Stor klem

      1. Mmmm, det er så NAM dette – du må prøve! De nye kjøkkenhyllene er fra Meert, kjøpt hos BySunde. Er så fine!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg