Til kjæresten

Gratulerer så mye med 8 år dagen idag ♥ Tenk at det er hele 8 år siden vi ble kjærester på ordentlig. Jeg var 17 år, og du var 25 – og siden har vi holdt sammen som erteris. Du er min aller beste venn i hele verden, og jeg elsker deg så høyt! Takk for at du holder ut med en så hyperaktiv, skravlebøttte som meg. Takk for at du holder ut med meg selv om jeg kommer dundrende inn på soverommet med kasseroller og auser for å vekke deg. For at du holder ut med meg selv om jeg ALDRI har ro i kroppen. Og for at du holder ut med meg selv om jeg alltid, alltid, alltid må gjøre på noe. Takk for at du holder ut med meg selv om jeg alltid drar deg med på de rareste ting. Takk for at du holder ut med barnslighetene og staheten min, og for at du alltid sier at middagen hver dag er det beste du har smakt (selv om det kanskje ikke alltid er sant . .) Takk for at du alltid overgir deg og blir med på aaaalle turene jeg absolutt skal på, og tusen takk for at du holder ut med meg når jeg er i Mac’koma og ikke er mulig å få kontakt med . . Tusen takk for at du er så snill, god, omtenksom, behjelpelig, trygg og bare . . Verdens beste. Takk for at du er du.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg