Til inspirasjon i matveien

Annonse

Hei ♥ Tidligere i uken, nærmere bestemt torsdag hadde jeg cleanset med juicer og lett mat i 3 dager – og gjettom jeg cravet noe digg mat innabords! Så da falt valget på fullkornspita med svinestrimler og grønnsaker til lunsj, mmm – SÅ GODT!

På mandag fikk jeg levert min aller første “Velg og Vrak” kasse fra Adams Matkasse, med latterlig mange gode, og freshe råvarer som fylte kjøleskapet mitt. Er så fan!! Dette er en nyhet som ble lansert 4 september. I “Velg og Vrak” kassen kan man nemlig velge hva man ønsker skal være i kassen av middagsretter, og kombinere det akkurat slik man vil selv. Man kan velge mellom 7 forskjellige retter hver uke. Denne uken endte jeg opp med ; Fullkornspita med svinestrimler, pølsegrateng med mozarella og kylling korma ♥ Sunt, godt og variert. Velg og Vrak leveres foreløpig kun i Oslo, Trondheim, Bergen, Stavanger, samt områder rundt disse byene.

Logg deg inn på min side, velg kassen “velg og vrak” og gå inn og velg de rettene du ønsker.

Rabattkode til dere : BLOGG_LENE gir  50% rabatt + gratis fruktkasse på første levering – gjelder alle nye kunder og alle kassene (altså ikke kun Velg&Vrak).

DET utvalget da. Alt man trenger til alle de tre rettene. Deilig å spare seg tid i butikken.
I kassen får man oppskrifter, krydder i søte små poser, og alle andre råvarer man trenger til å lage de forskjellige rettene. Jeg fikk kassen levert mandagskveld, skikkelig koselig å gå ut på gata i høstmørket i ullgenseren å ta i mot kassen med mat. Hverdagsgleder ♥

• Oppskriften til fullkornspita med svin og grønnsaker får du her

Svinestrimler
Fullkornspita
Hjertesalat
Maiskorn
Rømme
Sitruskrydder
Spisspaprika
Ketchup
Olje
Salt & pepper

• Skjær opp grønnsaker og fordel de i skåler, stek kjøttet og krydre det med salt & pepper samt deilig sitruskrydder. Ha 1 ss ketchup i en skål med rømme og bland sammen. Ha litt vann på pitabrødene før du legger de i ovnen og steker de i 3 minutter på 225 grader. Så er det bare å mikse disse herlige ingrediensene sammen og nyte en god lunsj ♥

Til middag ble det indisk korma med kylling, som også var en del av Velg og Vrak kassen, og den var helt amazing!

Nyt søndagskvelden fine leserene mine ♥

11 kommentarer
    1. Hei fine, sprudlende Lene❤ Hvor er den nydelige oransje genseren du har på deg på snap i dag fra?

      Ha en super søndag! Takk for at du alltid sprer så mye glede gjennom få ord

    2. Hei Lene! Dette spørsmålet har ingenting med dette innlegget å gjøre, men jeg kjører likevel. Hvilken størrelse har du i genseren fra Ganni?
      Klem

    3. Hei! Syns venninnen din (Henriette?) hadde så fin jakke på seg instastoryen din. Vet du hvor den er fra? 🙂 ha en fortsatt fin søndag. Klem

    4. Hei. Var det slik at du drakk 3 juicer i 3 dager? og så spiste du clean mat i tillegg eller kun juice? 🙂 Lyst til å ta turen til juicery og gjøre det selv. Følte du at kroppen responderte bra på det? Og et spørsmål til 😛 Hva spiste du i løpet av en dag ved siden av juicen? 😀 <33

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg