TIL HUDEN : SWISS REJUVENATOR

Annonse God morgen, og riktig god helg! Helt vanvittig å tenke på hvor fort ukene flyr avgårde. Våknet kl 05 (!!) idag, og fikk ikke sove igjen. Gleder meg sånn til jentejulebordet ikveld, og har så mye på agendaen at jeg snart ikke vet hvordan jeg skal rekke alt. Flaks jeg våknet så tidlig at jeg fikk noen ekstra timer da ♥ Alltid deilig og jobbe litt fra sengen på “morgen”kvisten . . *Gjeeesp* Før jeg tar skikkelig helg, vil jeg bare ta opp igjen tråden fra forige ukes innlegg om Skin Roller og Swiss Rejuvenator. Jeg har jo tidligere skrevet til dere at jeg i de siste to årene har hatt en plagsom eksem i ansiktet rett under nesen, det har bare vært veldig lite i to år- inntil nylig da det bare har blitt skikkelig ille. Har prøvd hydrokortison, har hjulpet- men så kommer det bare tilbake igjen. En av guttene som jobber i Swiss påpekte til meg hvor utrolig bra Rejuvenatoren er på blant annet å fjerne eksem/utslett- og sendte over noen bilder slik jeg fikk se hvor bra den faktisk fungerte. Han hadde fått et slags stressutslett, testet ut Rejuvenatoren og 1-2 timer senere var stressutslettet nesten helt borte. Så han anbefalte meg å prøve Rejuvenatoren på min eksem, for å se om det hadde noe virkning.
Nå har jeg smurt på denne morgen og kveld siden mandag, utslettet er ikke helt borte- men det har blitt betraktelig mye bedre! Så det er jo helt fantastisk. Så glad for at jeg ble anbefalt denne kremen. Det kan også nevnes at den får sår til å gro, hjelper mot kviser og akne, og behandle strekkmerker, arr, sol-og brannskader. Så en liten “funker til det meste” krem spør du meg. Her er bilder av forbedringen . . Fra mandag – til idag (beklager for litt ufreshe bilder) ♥

Helt klart blitt en del bedre! Utslettet har trekt seg tilbake og er ikke så hissig som det har vært. Så jeg gleder meg til å se om det muligens har gått helt bort om en uke eller to. I mellom tiden kan jeg ihvertfall gå mer enn god for denne kremen! Elsker når ting gir resultater. Swiss Rejuvenator kan dere få kjøpt her. Flere enn meg som sliter med sånn type eksem?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg