Til håret : Deilige produkter

Produktene er sponset Mange lurer på hva jeg bruker av hårprodukter til håret mitt. Litt vanskelig å sette fingeren på, siden jeg prøver ut så mye forskjellig hele tiden. Så lenge jeg kjenner et produkt med god lukt, MÅ jeg bare prøve det ut ♥ Hihi. I det siste synes jeg at extensionshåret har blitt litt tørt, så derfor spurte jeg min flinke frisør Elisabeth på Hendrix Hair avd Frogner om tips når jeg var der forrige uke. Hun anbefalte en ny serie, som gir massevis av fuktighet. Oribe heter produktene, og de finnes hos Hendrix hair. De er en av få som selger disse produktene faktisk. Har testet de ca en uke nå, og er veldig fornøyd. Håret er veldig mottagelig for fuktigheten produktene gir, så det har faktisk blir mye mykere. Deilig, vi liker når produkter faktisk fungerer! Det er ihvertfall de mest eksklusive produktene jeg har hatt i dusjen min på lenge, også lukter de supergodt! Mmm ♥

Her har jeg en olje som jeg bruker etter jeg har dusjet, og også før jeg skal bruke rettetangen eller krølltangen. Kuren har jeg faktisk ikke prøvd enda, satt den igjen i Oslo siden den veide litt mye- så den skal jeg prøve når jeg kommer hjem igjen. Balsamen og shampoen er veldig drøye, shampoen skummer mye- og man trenger ikke mye balsam i for at det skal bli mykt. Et tips er og ikke ha balsam i bunnen, av erfaring synes jeg håret blir litt fortere “fett” da..  Anbefales varmt fra meg! Noen andre som har prøvd disse? Juleklemmer ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg