Til Åleby

Kom nettopp inn etter å ha vært hos tannlegen, og flere timer ute i solen sammen med min kjære Maria. Og gjett hvor vi var? . . Olivia, som alltid. Det er bare noe med atmosfæren der, så utrolig hyggelig, og ihvertfall å sitte ute i solen og bare skravle i vei. Kofferten er pakket, og jeg skal til å gå ut døren snart .. Litt forvirrende med denne streiken, vet ikke hvor mange timer før jeg orker å dra. Men så kan man jo være skikkelig uheldig .. Flyet går ikke før kl 10, men noen veninner av meg venter i kø i 2,5 time sist de skulle hjem. Regner med det er relativt rolig der om kvelden. Søteste Maria koser seg i varmen. Hun reiser til New York i natt. Så-misunneliiiig! Sko, jakke & veske Zara // Jeans & Briller BIK BOK // Topp H&M På tide og komme seg ut døren, tenker å være der to og en halv time før tiden. Visst ikke det holder, så .. Krysser fingrene! Nyt den HERLIGE dagen videre. Åh solen er virkelig min aller beste venn!    

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg