Thursday morning.

Kjære dere, mange av dere synes jeg blogger for lite, at jeg har blitt en dårlig blogger. Vel, det er en grunn til det – som jeg også har nevnt tidligere. Akkurat nå setter jeg privatlivet foran bloggen en liten stund, for som sagt – så har jeg mye å tenke på for tiden. Håper dere kan respektere det, for jeg har jo sagt at jeg skal komme sterkere tilbake. Og jeg pleier jo å holde det jeg lover. So I’ll be back! 🙂

Setter kjempe pris på dere, det vet dere.

Herlig torsdag til dere søte.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg