Thursday

Merket i 6 tiden i ettermiddag at det var noe galt med bloggen, og nå har den vært nede i mange timer. Og jeg har jo hatt fullstendig panikk, hater og ikke ha kontroll! MEN, nå er den back on track again, fjof. Takk til modette som fikset den. Har ikke så mye å meddele, annet enn at vi har oss en skikkelig kosekveld hjemme idag. Herlig er det, og jeg setter så stor pris på å bare slappe av sammen med kjæresten min. Vi har spist god mat, godteri og nå ser vi tv og koser oss. Imorgen er min siste dag som butikksjef, iiiik! Veldig veldig rart! Har ikke helt gått opp for meg enda føler jeg. Er jo den jobben jeg har vært vant til i 5 år. Uvant, men nye og spennende eventyr venter. Fantastisk at jeg ikke klarte å lukke vesken min da jeg tok bilder tidligere idag.. Jakke fra Zara // Skjørt og topp BIK BOK // Sko Nelly // Veske Aldo // Smykke H&M // Ringer BIK BOK. Nyt kvelden videre.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg