Thursday

Hei dere! God torsdag, snart helg og snart finevær i Bergen, juhu! Nå sitter vi begge i sengen og leser til eksamen, som vi skal ta om 3 timer. Igår var vi i bassenget i hele 7 timer og dykket, gjorde øvelser og lærte masse! Men jeg skal innrømme at jeg synes det var kjempeskummelt, kjenner liksom at jeg er LANGT utenfor comfortsonen min, og presser grensene hele tiden – men det er bra, for det er viktig å utfordre seg selv litt. Jeg har jo Gard ved min side, så jeg behøver jo ikke og være redd – han passer på. Men det var jo gøy også, når jeg først følte meg trygg. Kjenner likevel jeg gruer meg til å dykke i sjøen, er så redd for at det skal skje noe med luften eller lignende, bah. Men – skrekken skal bort, det har jeg bestemt meg for! Nå har vi til og med investert i fullt dykkerutstyr begge to, så ingen unnskyldning! Det var noen av dere som lurte på hvor vi tar dykkerlappen her i Bergen, og det gjør vi hos Nemo Classic Diving i laksevåg, superflinke de som jobber der altså – vi lærer så mye! Anbefales på det sterkeste fra oss! Vi ble forresten ferdig med å innrede rommet her for noen dager siden. Og fargene vi falt på ble grått, svart og offwhite/hvitt. Ble det ikke fint? Alt er forresten fra IKEA, utenom lampene, de husker jeg ikke hvor var ifra.. Nå må jeg lese og konsentrere meg så jeg står på eksamen senere! Nyt dagen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg