Throwback – Panelet

Halloooo! I dag startet Maria, Erik, Marie og jeg dagen på Barrys Bootcamp klokken 06! Der var det full rulle med intervaller, spurt, og rumpe/lår! Elsker den timen. Det og kunne være ferdig trent allerede klokken 07 er himmelsk, og energien på topp! Så vidt jeg kom meg opp  trappene her hjemme – så det er tydelig verdt det! Gruer meg til de neste dagene (stiv og støl…)

Forrige onsdag gjorde jeg noe veldig morsomt! Kanskje ikke så mange som vet det, eller tror det for den saks skyld. Men jeg elsker jo å gjøre narr av meg selv, og vennene mine ligeså! Det er underholdning å se på alt det rare jeg foretar- og har foretatt meg tidligere. Og veldig gøy å le av det! Og da passet det helt perfekt at de i Panelet tok kontakt med meg og spurte om de ikke kunne få gjøre en “Throwback” episode med meg. Jeg stilte selvsagt opp, så utrolig gøy! Da har de altså gravd laaaangt tilbake i arkivet. Og ikke bare her på bloggen, på facebook og instagram også. Selv synes jeg dette var utrolig morsomt og gleder meg masse til episoden kommer ut neste torsdag!

Jeg kommer aldri til å glemme den tiden da alt startet! I 2010. For en reise det har vært! På den tiden var jeg daglig leder på Bik Bok, bodde i Ålesund, hadde nettopp oppdaget hairextensions med “ringer” som man lett kunne sette på hjemme (og OM vi satte på! Aldri hatt så mye hår før, haha! Og det var min første kjæreste som hjalp meg med dette.. Festlig!) Jeg husker jeg kjøpte 3-4 forskjellige farger som jeg puttet i bare for å få masse spill i det. Og senere hadde jeg helt blondt! Og så gikk jeg helt mørkt! Gud jeg tror jeg har gjort alt! Jeg kjøpte sko med wegde-hæler og snøringer på ebay, og lagde egne kjoler av korsett og fjær, eller to skjørt sammen! Så jobbet jeg jo med klær og elsket alle nyhetene som jeg kunne dele med dere. Det var sånn det startet! Jeg var veldig kreativ på den tiden, lagde alltid noen kreasjoner og koste meg meg det. Morro! Jeg gleder meg innmari til å dele “Throwback” episoden med dere, for dere kommer til å le!

Slenger med et bilde av 164 vs 203 (eller hva han er!) Morten er så hyggelig!
Jakke og tskjorte fra Zara ♥

Idag kommer Tale til Oslo. Hun er fra romsdalen hun også, og den råeste makeup artisten jeg vet om! Vi skal ut og handle til halloween i morgen! Jeg skal være en helt SYK klovn! Kommer til å bli redd av meg selv! …Skal dere være noe gøy på halloween i år? ♥

Nyt dagen! Her har det snødd i natt..

5 kommentarer
    1. Hei Lene! Du er virkelig en tøff dame, heier på deg! Har et helt annet spørsmål som jeg håper du kan svare på. Så på et bilde fra stuen din at du hadde noen superfine store beige fjær til pynt på et bord, jvor har du kjøpt disse? Vil så gjerne ha slike selv, men vet ikke hvor jeg får tak i dem. Superfine! Ha en fin vinterdag i snøen, kos!

    2. Flott innlegg! 🙂
      Jeg ser at du til tider får negative kommentarer, eksempelvis at du ikke oppdaterer ofte nok, mangler motivasjon, eller angrep som går på ditt forhold til menn. Jeg håper virkelig at du hever deg over slike kvinnfolk, og kommentarer.
      Det er helt forkastelig at noen i det hele tatt tørr å kommentere slike ting. I tillegg reagerer jeg sterkt på at det er bygget opp en slags fasade fra at man som veldig ung SKAL finne den ” rette”, og deretter går til angrep på mennesker som ikke har gjort det.
      Jeg får rett og slett vondt av deg, når jeg leser slike kommentarer, og ønsker deg alt godt videre! 🙂 Du er kjempe dyktig blogger på alle slags måter, og ingen- absolutt ingen mennesker er perfekte, og det er heller ikke meningen med livet- å bli perfekt.

      1. ÅÅ Charlotte – så skjønn du er! Tuuusen takk for gode ord 🙂 <3 Det betyr mye. Det går helt fint, jeg er vant til det var jeg tenkt på å si! Men jeg bryr meg ikke så veldig mye om det 🙂 Det er familie og venner som kjenner meg nært innpå, og da blir det rart at de som ikke kjenner meg personlig skal uttale seg om sånne ting! Men sånn er det jo <3 Gooood helg til deg! Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg