Throwback Friday

Herlighet, jeg har helt glemt å legge ut disse fine bildene fra lanseringsfesten min for en stund tilbake. Leide inn en fotograf for anledningen, så jeg må jo nesten vise de til dere ♥ En utrolig fin kveld med venner, samarbeidspartnere og bekjente på Bar Tjuvholmen. Disse bildene skal inn i en fotoalbum, det er helt sikkert. Memories! Er så takknemlig for at jeg har så mange gode og støttende venner i livet mitt. Love you all!


Snille damene og jentene fra Villa Perlesukker som stod på søt bakst, samt servering store deler av kvelden. Fantastisk godt og utrolig god service. Tusen takk for at dere stilte opp. Ta en titt innom bloggen til Villa Perlesukker her – og facebook siden deres her





FINE FOLK!!
Jentegjengen fra Midsund som kom hele veien for å feire ♥














God stemning ♥

♥ Bildene er tatt av Andreas Winter. Rett og slett en helt perfekt kveld, med fantastiske folk. One for the books ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg