Three outfits // two watches

Hei, og god søndag fra Berlin! Som stolt ambassadør for Abbott & Mosley, vil jeg gjerne vise dere to av de nye variantene de har fått inn. De er mindre, og passer veldig godt på håndleddet, størrelsen er 36 mm. Jeg har stylet de to nye klokkene, til tre forskjellige antrekk.

Leo // Klokke : Gold Carrara Brown
14894522_10158160455905355_1969575029_o14894433_10158160456030355_668581287_o14858760_10158160455970355_948275322_o14813218_10158160455760355_585789232_o

All black // Klokke : Gold Marquina Black
14894508_10158160454975355_1180509739_o14881196_10158160454810355_1669144713_o14876254_10158160455420355_24029409_o14812859_10158160454780355_1712285461_o

Beige & black // Klokke : Gold Marquina Black
14895461_10158160456435355_1207097622_o14876293_10158160456060355_2010014189_o14907838_10158160456495355_919498148_o14876303_10158160456650355_339766032_o14894510_10158160456875355_1257662308_o14881783_10158160457150355_61556224_o14859488_10158160457095355_1261285718_o

KONKURRANSE :
I samarbeid med Norberghansen Agenturer og Abbott & Mosley får jeg lov å dele ut to klokker til dere. En valgfri i str 36 og en valgfri i str 40. Hvilket er ditt favorittantrekk og favorittklokke? Kommenter og fortell meg i samme slengen hvilken størrelse du ønsker ♥

Lykke til!

Forresten.. Legger ved forandlerlisten, med en oversikt over hvor dere kan kjøpe klokkene!

233 kommentarer
    1. All black – and gold marquina black! Asså love everything!
      Time is all we have – still –
      Time is all thats uncertain
      Live your life today,
      Because yesterday is gone
      And tomorrow doesn’t yet excist

    2. Jeg likte best antrekk nr 2 og gold marquina black. Ønsker meg veldig gjerne gold marquina black i str 36:) Kos deg i Berlin og god tur hjem igjen:)

    3. Elsker beige & black antrekket! Du ser smashing ut 🙂 hadde ikke vært feil å fått hjem en splitter ny Gold Marquina Black klokke i strl 36.

    4. Hei Lenemitt favoritt antrekk er det siste et skikkelig fint høst antrekk og superfin svart klokkejeg ønsker meg den svarte klokken i str 36

    5. Hei Lene <3 Mitt favoritt antrekk er det siste. Et skikkelig fint høst antrekk og superfin svart klokke. Jeg ønsker meg den svarte klokken i str 36<3

    6. All black // Klokke : Gold Marquina Black
      Nydelig klokke! Kunne ha tenkt meg str 40 🙂 Krysser fingrene!

    7. Det nederste antrekket et min favoritt og jeg synes Gold Marquina Black modellen er utrolig fin (40). Ha en fortsatt fin dag☺️

    8. Det første antrekket, Leo, var SÅ fint! Du er så flink å kle deg Lene, skikkelig inspirerende! Jeg ønsker meg Gold Marquina Black og aller helst i 40 mm, såå fine klokker <3 Kos dere videre i Berlin!

    9. Antrekk beige og black med klokke Gold Marquina Black var kjempe lekkert! 🙂 Ønsker meg den klokken i størrelse 40 🙂

    10. Flotte Lene! Alle antrekkene var jo råstilig, men mitt favorittantrekk er det siste antrekket, Beige & black og klokken Gold Marquina Black i størrelse 36mm!
      Ha en herlig søndag ♥

    11. Kan jeg spørre om hvor den armløsejakken er kjøpt ? Nydelig som høstjakke. Ha en fortsatt god helg ☺

    12. Synes antrekk nr 3 var utrolig fint! Sammen med Gold Marquina Black klokken. Er så hektet på svart og gull for tiden, vil ha det overalt! Ønsker meg str 36

    13. Likte det siste antrekket best og den sorte klokken. Hvis jeg skulle være så heldig å vinne ville jeg hatt str.40

    14. Jeg likte veldig godt alle tre antrekkene men hvis jeg skulle velge ett antrekk så er “all black” favoritten 🙂 Jeg ønsker meg veldig gold marquina black i str 36. Krysser fingrene! Ønsker deg en super fin søndag 🙂

    15. Digger helt klart det beige antrekket med den svarte Gold Marquina Black klokken, super fint! Ønsker gjerne en i str 40 😀

    16. Beige & black // Klokke : Gold Marquina Black, er mitt favorittantrekk og favorittklokke, str 36.
      Selv er du veldig flott i alle antrekkene dine da 🙂
      Jeg har lett etter klokke så lenge og aldri funnet den rette, men jeg falt veldig for detaljene i denne klokken.
      Håper Berlin var flott. Ha en fin dag.

    17. Tøffeste antrekk: All black // Klokke : Gold Marquina Black
      Tøffeste llokke: Gold Marquina Black
      Størreslse : 36
      🙂 God søndag

    18. Likte alle antrekkene kjempegodt, men likte best allblack antrekket med den svarte klokken Gold Marquina Black: D ønsker meg den klokken i str 40 <3 håper du koser deg i Berlin 🙂

    19. Jeg likte all black antrekket best og klokken, gold marquina black var super fin! Jeg tror jeg trenger str. 36;)

    20. Jeg likte best det siste antrekket med den svarte og gull- klokken så fint! Hvor er den beige vesten/jakken fra? I størrelse 36. Mange klemmer

    21. Åhh I want them all Fine klokker og fine antrekk! Vanskelig å velge, men jeg syntes all black antrekket var finest
      Jeg er en str. 36

    22. Nydelige klokker! Jeg likte best antrekk nr to “all black”, med den sorte klokken 🙂 kunne gjerne tenke meg å vinne Gold Marquina Black i str 36.
      Kos deg videre i flotte Berlin!

    23. Likte veldig godt både klokken og antrekket på de siste bildene! Elsker beige og bruker det veldig ofte selv, og har lenge ønsket meg en svart klokke siden jeg har en brun fra før, litt lettere å style til forskjellige antrekk med en svart klokke

    24. Favorittantrekk er “All black” og favorittklokke er Gold Marquina Black. Ønsker størrelse 40 ❤️

    25. Mitt favorittantrekk var nummer 3, utrolig fint! 36 er akkurat passe størrelse på en klokke synes jeg. Håper helgen din har vært strålende Lene 😀

    26. Hei!:) Jeg følger mange bloggere, men du er den som i mine øyne har den absolutt fineste høst-/vintergarderoben 🙂 Hadde ønsket meg et innlegg hvor du viste ulike antrekk til fest nå i kalde måneder, skal både i et utdrikningslag og flere julebord og bursdager fremover. Da er det fint med varme OG fine/sexy antrekk! Har dine høye støvletter i lilla, love’em:) Klem Anita

    27. Så stilige antrekk og fine klokker :-)Jeg ønsker meg veldig gjerne “Rose Carrara cream”- jeg syns det er den vakreste og mest unike klokken jeg har sett noengang. Ønsker meg gjerne str 40 🙂 Likte antrekket beige & Black skikkelig godt! 🙂

    28. Så kult! Jeg har sett på disse klokkene tidligere! Siden jeg er veldig glad i brunt er outfit Leo med Klokke : Gold Carrara Brown, min absolutte favoritt. Den går så fint til alle de fine gyldne høstfargene som er nå på denne årstiden, og ikke minst også alle de deilige strikke gensrene som er i butikkene. Hvor er jakken fra? Tøft å mixe dyreprint med skinn! <3

    29. Alle antrekkene var utrolig flotte, men mitt favoritt antrekk må være Beige & black og favorittklokken er Gold Marquina Black. Ønskes i str 36!

      <3

    30. Favorittantrekk : all black
      Samme går for favorittklokke Black all the way Tidløs og vanvittig fin!
      Str 36

    31. Du er så flink til og sette sammen antrekk! Jeg likte spesielt godt antrekket beige & black! 🙂 str 36

    32. Hei. Mitt favorittantrekk er beige & Black. Ønsker meg klokka gold marquina Black størrelse 36. Line

    33. Elsker det helsvarte antrekket ditt, spesielt den blomstrete delen <3 Den svarte klokka var bare helt amazing, skikkelig armcandy 😀 Gjerne i str 36, en passe stor klokke 🙂 Ha en nydelig dag og god tur hjem!

    34. Hei Lene!:) Hvilken størrelse har du i Duva-jakkene dine? Jeg må kjøpe de på nett så får ikke prøvd de på. Vi er ca. like så regner med vi bruker samme størrelse. Supert om du svarer 🙂

    35. Beige & black antrekket var absolutt det fresheste, og fin kontrast til den sorte klokken! Gold Marquina Black “favorittklokke#str36# 🙂 Håper Berlin var bra – fortsatt god søndag!

    36. Sååå fine alle antrekk & alle klokkene! Må jeg velge så ville jeg gått for Beige & black // Klokke : Gold Marquina Black, str 36 Krysser fingrene for vinnerlykke, ellers havner den garantert på ønskelisten min til jul!

    37. Favorittantrekket er beige & black og favorittklokken er Gold Carrara Brown☺️ ønsker meg i str. 36mm!

    38. Min favoritt er antrekk er all black med klokken Gold Marquina Black. Så lekkert Ønsker meg str 36 mm.

    39. Antrekk nr. 3 ga meg skikkelig god høstfølelse, så fint! Jeg ønsker meg Gold Marquina Black strl .40. 🙂 Ha en nydelig helg!

    40. Jeg syns beige and black var helt lekkert! Og favorittklokken må bli Silver Carrara Black 36! <3 3

    41. Første bildet var veldig fint!
      Likte spesielt at du har kombinert leopardmønster med noe så stilrent og enkelt.
      Om jeg skulle være så heldig å få en klokke ville jeg hatt den i str 36.❤️

    42. All black og den tilhørende klokka Gold Marquina Black, str 40 så fine klokker, hadde vært stas å vinne nå, spesielt siden jeg har shoppestopp til meg selv frem til 1 januar!

    43. Favoritt klokken min er: Gold Marquina Black
      Og favoritt antrekket er faktisk det som hører til klokken! Kjempestilig med den blomstrede (cardiganen?) med skinnjakke til!
      Hvis jeg vinner blir det julegave til min vakre mamma <3

    44. Gold Marquina black var nyyydelig. Og ønsker denne i størrelse 36-). Likte også antrekk nummer tre best.

    45. Jeg likte best det siste antrekket, beige & black, og favorittklokken var gold marquina black! Ønsker meg i str 36 ❤️

    46. All black // Klokke : Gold Marquina Black str: 36. Så utrolig fin klokke og du stråler på bilde! ❤ ønsker meg virkelig denne❤

    47. Likte aller best antrekket Beige and Black,og klokken Gold Marquina Black, ønsker klokken i str 36 🙂 Antrekket vant hos meg fordi det er classy , vslappet og elegant 😉

    48. Alle antrekkene var flotte, men Likte antrekk nr 3. Best! Kul kombinasjon!
      Skulle jeg valgt en klokke. Ville det blitt Gold Marquina black i størrelse 36.

    49. Favorittantrekk var nr 3 🙂 og favorittklokke: Gold Marquina Black str 36:) Tvitvi!! Jeg krysser fingrene 🙂

    50. Utrolig fine antrekk alle 3. Tror nok favorittantrekket må bli det siste, og favorittklokken er Gold Carrara Brown. ☺️ Kunne gjerne hatt den i størrelse 36 mm!

      Ha en fantastisk dag!

    51. Jeg likte det nederste antrekket aller best 🙂 Kunne gjerne tenke meg Gold Carrara Brown i str. 36:)

    52. Helt klart den siste outfit! Så classy og stilfullt, og ikke minst passer den sorte klokken såå fint til den lyse kåpen 🙂 Har kikket etter en sort klokke i evigheter – kanskje jeg er heldig denne gangen? I så fall ville 36 passet meg best 🙂

    53. Hei!
      Favorittantrekket mitt er all black. Jeg synes antrekket er veldig elegant, stilfullt og samtidig enkelt. Jeg kunne gjerne tenke meg Gold Marquina Black, i størrelse 36 mm.
      Krysser fingrene (og tær)!

    54. Likte best Beige & black // Klokke : Gold Marquina Black. Ekstremt fin klokke og sykt bra stil på deg!! Tenker strl. 36, men 40 går også 🙂 Krysser fingrene!!

    55. Ååå nummer tre! Vesten har jeg jo, og outfitn ellers var superfin! Ønsker meg også den klokken du har til 🙂 Good søndag 🙂

    56. Elsker beige and black antrekket! Og klokken er jo bare helt nydelig. Ønsker meg veldig gjerne Gold Marquina Black i str 36! Så fiiiiiin 🙂

    57. De har kjempe kule klokker! Likte antrekk nr.3. Vet ikke om vi gutter kunne være med i konkurransen, men prøver meg likevel 🙂

    58. Det siste antrekket var veldig fint, og det er også Gold Marquita Black som er min favorittklokke 🙂

    59. Likte beste outfit nummer 3. Elsket capsen. Også likte jeg beste den svarte klokken i str. 38 🙂

    60. Det nederste antrekket likte jeg aller best! Utrolig fint nå når høsten virkelig har slått inn 🙂

      Str 36 i klokken, hvis ikke funker nok str 40 også! Utrolig gøy om jeg skulle hatt vinnerlykke denne gangen! 🙂

    61. Jeg likte det nederste antrekket best! Det var så høstlig og fint. Av klokkene er favoritten Gold Carrara Brown i strl 36 😀 Fingers crossed nå altså hehe!

    62. Likte antrekket nummer tre best!
      Ønsker meg veldig gjerne silver carrara black i 36mm ❤️ Krysser fingrene for at jeg er den heldige vinner denne gang. ❤️ Klem

    63. Favorittantrekket er “Beige & black” og favorittklokke er Gold Marquina Black. Ønsker størrelse 36 ❤️

    64. Hei.
      Det siste antrekket likte jeg best. Digger vesten..
      Gold marquina black, Str 36 og 40 .

      Krysser det jeg kan for å vinne ✨

    65. Likte alle antrekkene! Fantastisk kul bukse og så lekre sko! Kunne gjerne tenke meg en Gold Carrara Brown i str. 36 🙂

    66. Favorittanntrekket er Beige&Black og favorittklokken er Gold Carrara Brown❤ Ønsker meg i str 36mm⌚

    67. Bilde 7 er absolutt favoritt med det sorte antrekket!
      Skulle gjerne hatt den helt svarte klokka i str 36. Superfin!

    68. Likte det siste antrekket best, så kosete og deilig vest! Ønsker meg klokken på du har på det antrekket, den var så fin og litt tøffere:) Gold Marquina Black strl 36 mm:)

    69. Antrekk nummer 3 var definitivt favoritten, med Gold Marquina Black. Skulle veldig gjerne hatt den i str. 36! 🙂

    70. Det andre antrekket var rålekkert!
      Kunne tenkt meg Gold Marquina Black i str. 40.
      Klokkene til Abbott & Mosley er utrolig fine 🙂

    71. antrekk nr 3 likte jeg best og ønsker meg klokken du har på deg der, black i 36 mm. Perfekt strl på klokken

    72. Likte best outfit nummer 3: beige & Black
      Likte også best Gold Marquina Black i str. 36

    73. Siste antrekk var kjempefint!!! Hadde blitt veldig glad for den fine klokken du har på deg på det antrekket. Gold Marquina Black str 36 mm 😀 <3

    74. Leo // Klokke : Gold Carrara Brown – Må bli denne – top notch!
      Str 36 🙂
      Håper du har en nydelig start på uken 🙂

    75. Elsker det siste antrekket med sauskinnsvesten. Elegant men ser sikkelig godt og varmt ut også. Og så har jeg sikla sånn på en klokke med sort urskive i det siste så om jeg vant den i str 36 så blir jeg en skikkelig happy bunny 🙂

    76. Favorittantrekk er nr 3, veldig fint og stilig! Ønsker klokken Gold Marquina Black strl36. Ha en din dag vakre deg:)

    77. Likte det midterste antrekket best, all black <3 Skinnjakken var dødsfin! Ønsker meg Gold Marquina Black i strl 36 🙂

    78. Antrekk: Beige and black, fordi det er eit antrekk som passar perfekt til denna årstiden
      Klokke: Gold Carrera Brown, str 36✨

    79. Jeg likte antrekket “All black” best! Looks smashing! ✨ Og hadde blitt SÅ glad om jeg kunne vunnet en Gold Marquina Black i str. 40! ⚫️

    80. Antrekk nummer 3 er min favoritt, perfekt helgrantrekk- både casual og kul:)

      Jeg ønsker meg en gold marquina black i størrelse 36

    81. Antrekk: Beige and black, fordi det er eit antrekk som passar perfekt til denna årstiden <3
      Klokke: Gold Carrera Brown, str 36✨

    82. Antrekk: Beige and black, fordi det er eit antrekk som passar perfekt til denna tiden på året <3
      Klokke: Ønsker Gold Carrara Brown, str 36✨

    83. My favorite outfit is definately All Black // Gold Marquina Black.
      You can never go wrong with a black outfid mixed with interesting details! The watch is the cherry on the cake, awesome!

    84. Hei!
      Likte veldig godt de siste antrekket! Kombinasjonen med litt rocka og litt avslappet! 😉 skona og vesten likte eg best! Jeg ønsker meg Gold Marquina Black strl 36 mm, elsker hvordan klokken skiller seg ut! Viste ikke at jeg hadde lyst på en svart klokke før jeg så den Kjempe fin!

    85. Det siste antrekket var veldig fint, og for en flott klokka:) Hadde blitt så glad om jeg jeg fikk bære klokken Gold Marquina Black i str 36 rundt håndleddet:) Den passer perfekt til det meste.

    86. Min favoritt blir helt klart det siste antrekket (beige and black) og klokken! Elsker capasen og fargene er så passende årstiden og var utrolig flotte på deg!
      Er jeg så heldig ønsker jeg den siste klokken, Gold Marquina Black i str 40. 🙂

    87. Elsker antrekk nr. 3 🙂 Passer perfekt til høsten 🙂 Ønsker meg Gold Marquina Black, str 36 🙂 Ha en strålende dag 🙂

    88. Jeg må nok si at den siste outfiten “black and beige” ble min favoritt! Elsker den fargekombinasjonen!
      Klokkeønske: Gold Marquina Black str 40 mm!☺️☺️

    89. Beige & black // Klokke : Gold Marquina Black
      Sporty og klassisk antrekk, og så passer klokken bokstavligatalt til alt, både fest, julebord, hverdag og sporty!
      Håper jeg vinner, det hadde vært en perfekt julegave til meg selv!! 🙂 PS: Da tror jeg str 36 hadde være perfekt!

    90. Beige & black // Klokke : Gold Marquina Black

      Helt klart favoritten, elsker beige og svart sammen! Og klokken passet perfekt til 🙂

      Størrelse 36

    91. Alt kler den smukke! Men likte veldig godt det siste antrekket ditt hvor du kombinerer beige og sort <3 Skulle jeg være så heldig og vinne så ønsker jeg meg gjerne Abbott & Mosley Gold Marquina Black med urstørrelse 36! Ha en fin mandag 🙂

    92. Antrekket “All black” var midt i blinken! Superfint 😀
      Klokke: Hold Marquina Black i strl. 36

    93. All black antrekket var fantastic kult!! Ønsker meg veldig Gold Marquina black i strl 40 🙂 36 går også heeelt fint! Har bursdag idag så krysser fingrene for litt vinnerflaks!

    94. Gold marina beige er min favoritt:-) ellers er du jo som alltid inspirasjon i klesveien og ellers. Digget den lange saueskinnvesten og lurer selvfølgelig på hvor en kunne fått tak i noe sånt. Knib herifrå

    95. Likte dette veldig godt: All black // Klokke : Gold Marquina Black
      Ønsker i str 36 🙂 Elsker den røffe stilen!

    96. Synes antrekket All black var røffest, og mest tiltalende // Klokke : Gold Marquina Black
      Ønsker i str 36 🙂

    97. Elsker det siste antrekket! 🙂 Det Så stunning ut på deg!
      Klokke: Gold marquina black i str. 40 🙂

    98. Likte antrekk nummer 3 best, kjempestilig! Klokken Gold Carrara Brown i størrelse 36 hadde virkelig vært fint å vinne:-)

    99. Jeg likte kjempe godt det siste antrekket 🙂 Du er kjempe fin som alltid.
      Jeg ønsker meg : Gold Marquina Black Str 40. 😀

    100. Det siste antrekket var min favoritt! Digger beige og veldig fin høstvest. Er veldig glad i skinn og caps også:D klokken som du hadde på dette antrekket synes jeg var finest. Ønsker meg str 36<3

    101. Åå det sist antrekket synes jeg var finest! Beige og svart <3 Håper jeg vinner Gold Marquina Black i str 36 🙂

    102. All black – stilig og elegant.
      Klokke – Gold Marquina Black i størrelse 36 – den er like stilig og elegant som antrekket 🙂

    103. hadde vært SÅ kjekt å vinne! likte best antrekk nr. 2, og klokken som er med 🙂 jeg ønsker meg strl: 36.

    104. Elsket antrekket du kaller “Beige & black” 🙂 Ønsker meg samtidig klokken i str. 40 i fargen “Gold Marquina Black” 😀

    105. Alle antrekkene hadde hver sin sjarm, men min favoritt må nok være det siste antrekket – Beige & black <3 Elsker når klokkene er litt store, så jeg ønsker meg str. 40 i Gold Marquina Black.
      <3

    106. Likte spesielt godt outfit All black. Elsker hvor tydelig alle detaljene, ved både plagg og accessories, kommer til syne i denne outfit’en. En klokke har i lang tid stått på ønskelisten min, og jeg falt pladask for klokkene fra Abbott & Mosley da du viste dem frem første gang!

      Ønsker meg klokken i Gold Marquina Black 40 mm – nydelig stilsikker og klassisk klokke <3

    107. Det siste antrekket var utrolig fint til deg:) Jeg ønsker meg Gold Marquina Black str 40:) Ha en fortreffelig uke med dine kjære:)

    108. Ikke lett å velge, når alle antrekkene og klokkene er så utrolig fine og delikat. Alt kler den smukke. Må jeg velge må det isåfall bli Gold Marquina Black, og det siste antrekket.

    109. Beige & black // Klokke : Gold Marquina Black str. 40!

      Du stråler, Lene! Ønsker deg en fresh tirsdag! 🙂

    110. Jeg likte best det nederste antrekket, det var utrolig stilig Elsker LV-veska! Har lenge ønsket meg en helsort klokke, så for meg er favoritten Gold Marquina Black. Hvis jeg er så heldig å vinne ønsker jeg den i strl. 36

    111. Lene, jeg må først og fremst si; for en vakker ung kvinne du er! Elsker å titte innom bloggen din!
      Favorittantrekket mitt må være nummer 2, med skinnjakken! Helt fantastisk kult! Er student på UiA, og kunne helt klart gått med et lignende antrekk på skolen i høst. Liker at det er litt rocka med skinnjakken og skinnbuksene, mens den lange jakken under gjør det litt mer romantisk og søtt.
      Utrolig fine klokker, kunne tenkt meg en Gold Marquina Black i strl 40 🙂

    112. Hei Lene!
      Du er så kreativ i klesveien! Jeg synes alle tre antrekkene var gjennomført fine og satt sammen på en måte som komplementerte klokkene! Hvis jeg måtte valgt et antrekk hadde jeg gått for “all black” med skinnjakken siden jeg synes den var veldig edgy og tøff! Hadde jeg vært så heldig å vinne så synes jeg klokken Gold Marquina Black er den fineste klokken, uansett størrelse 🙂

    113. Beige and black-antrekket må bli min favoritt!! Superstilig!
      Ønsker meg Gold Marquina Black i str. 36 <3

    114. Syns Beige & black var det fineste antrekket – så stilig! Gold Marquita Black i str. 36 er på ønskelisten! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg