Three hairstyles for the weekend

Annonse

Det er jo ingen hemmelighet at denne jenta er glad i krøller, og bevegelse i håret. Ikke ofte jeg har stritt hår altså, føler jeg må ha volum, og liv i det! I den forbindelse har jeg laget en liten inspoguide til tre hårfrisyrer du kan lage med krøllstav ♥ Hope you like it.

Uten navn-15Uten navn-161// Mast Vol. 2 Big Curler 2// Ricci Grande Hair Brush 3// Alligator Hair Clips

Mine heldige lesere får en eksklusiv kode, og -15% på alle produkter fra Mast – take a look. Koden varer t.o.m 15 mars ♥ Rabattkode : LENEMAST

Look 1 // Her brukte jeg krølltangen på “toppen” av håret, og i luggen, for å få en fin bevegelse, slik det ikke skulle bli så flatt. Deretter la jeg håret på ene siden, og satte det i strikk. (Tips : Bruk sånne søte gjennomsiktige små plastikkstrikker) Flettet en vanlig flette, dro litt i den slik den fikk volume. Festet strikk nummer to litt høyt opp, slik det ble hår igjen nederst. Dette krøllet jeg også med krøllstaven, og avsluttet med spray. Gjort på 1-2-3

Uten navn-20 Uten navn-21Look 2 // Her børstet jeg gjennom det, slik det ble mykt og glatt, deretter la jeg liggen til ene siden, for å få litt forandring fra hva jeg vanligvis bruker, da jeg nesten alltid bruker midtskill. Litt vanskelig å få det til og ligge, så sprayet det på plass før jeg begynte å krølle. Her krøller jeg litt tilfeldig, noe er ikke krøllet, noe er veldig krøllet, mens de fleste av krøllene er litt slakke. Dette får jeg til ved å dra krøllstaven fort gjennom håret, akkurat som når man krøller det, men ikke holde like lenge. Deretter børstet jeg gjennom det, og dro litt i det. Voila! Du får en litt rufsete, sexy frisyre som passer til alt! I tillegg til at den er litt tilfeldig og naturlig.

Uten navn-22 Uten navn-23Look 3 // Tilbake til midtskillen, og de klassiske store krøllene som alltid er en hit! Passer til alt, og er gjort på en fei. Her deler jeg håret i to, og setter toppen vekk med klemmene. Krøller alt det nederste nøye, og holder i ca 5 sek på hver krøll. Når nederste del er ferdig, tar jeg vekk klemmen og krøller siste rest. For å få det aller fineste resultatet med sånne type krøller, anbefaler jeg å børste godt gjennom det etter du er ferdig, da vil krøllene få et litt mer mykt utrykk, og det ser mye mer naturlig ut. Avslutt med spray, og klip litt i det slik det får ordentlig volume.

Uten navn-26 Uten navn-27Håper dere får nytte av disse tipsene, hvilken frisyre likte du best?

38 kommentarer
    1. Hei! Gud så fin du er <3å gus så spendt jeg er på den nye kolleksjonen din, når får man vite mer om den?? Syns det er så spenende, så tråler rundt på bloggen din, bikbok sin hjemmeside og byleneorvik i håp om noen flere bilder, info om hvilken butikker kolleksjonen kommer i etc. Stå på, du er rå flink!! <3Klem

    2. Du var superfin med sideskill! Har denne krølltanga selv, men sliter med å få like fine bølger/krøller da håret mitt er naturlig langt og glatt.. Tror det er lettere for folk med extensions å få volumøse krøller, da håret er mye lettere å style pga tykkelsen/strukturen.

    3. Bruker du extensions fra Hairtalk? Kan du isåfall skirve et innlegg om hva slags frisyrer man kan lage uten at festene synes (jeg har 4 pakker). Har også fått beskjed om å ikke krølle/rette extensions-håret. Gjør du det?

    4. Likte nr 1. Skikkelig fint. Men du er jo alltid fin med krøller å da. Fader, du får til så fine krøller. Jeg bruker også mast 2. Men mine krøller blir ikke på langt nær så fine. Hvordan får du det så jevnt? Slurver jeg kanskje for mye med inndelingen av håret?

    5. Syns du alltid er så fin på håret så takk for tips 🙂 Likte nr 2 og 3 best! Skulle vært sånn at man våknet opp med nystylet hår hver dag 😉

    6. Du er så vakker Lene <3 Jeg har mast 2 og sliter med at krøllene sitter lenge. En time eller to bare. Selvom jeg har varmebeskyttende og hårspray. Hvilke produkter bruker du? Sitter krøllene lenge?

    7. Likte den siste frisyren best, men du kler jo alt da 🙂 Kan jeg spørre hvilken rouge/solpudder du har brukt på bildene? Den var så dus og fin. Ha en fin kveld Lene 🙂

    8. HerreGUD så vakker du er kvinne!!Velge mellom de 3 der? må jeg?Fletta var suuuuperfin, gleder meg til jeg har spart ut igjen! sukk..Har den krølltangen selv and I LOVE it!Rettetang-tips: (Har du prøvd å flette håret (litt mindre fletter vil jeg tro, du har jo så mye fint hår) også dra rettetangen over? Da skal du få litt krøller.. 🙂 )Jeg er litt sånn “5-over” i motsetning til deg som jeg har forstått, men jeg bruker noen ganger rettetangen til å stryke klær med… hahaha, helst fliker her og der på skjorta som stikker ut (må bare huske å ikke ta av genseren!!) haha. Eller på arvingene mine sine klær, herlighet dra fram strykebrettet for 20cm med tøy…? nei takk! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg