This ..

Uten navn-3Uten navn-2Altså … Jeg må bare dele dette med dere ♥ Laget det som lunsj igår, og det var såppass godt at jeg måtte lage det til frokost idag også, ufattelig godt. Og SUNT – ikke minst.

Til 1 person //
Ca 150 gram Cottage Cheese
1 ss kokosolje ( det kan sløyfes )
Frosne jordbær og bringebær
Mandler

Bland kokosoljen me cottage cheese mens du varmer opp jordbær og bringebær i en panne. La det stå en stund, så du får mest mulig saft ut av bærene. Jeg hadde i en sukett for at det ikke skulle bli for syrlig. Hell bærblandingen over cottage cheesen og strø over hakkede mandler. Like godt til frokost, som til dessert. Digg å tenke på at noe så godt er så sunt! Proteiner, fett og bær. Tommel opp!

Uten navn-5Er det noen som har lignende retter å dele som inneholder cc og bær, kom gjerne med det ♥

FIN MANDAG!

13 kommentarer
    1. Jeg blander CC med litt valgfri funlight-saft. Tar tørket kokos, gojibær og frosne bringebær oppå. Gjerne litt blåbær om man har det liggende også. Det er så godt, og anbefales 🙂 liker at du kommer med litt oppskrifter også, det er ingenting galt med å spise litt sunnere synes jeg!

    2. Prøv valnøtter istedet for mandler og steviadråper m/french vanilla som søtning. Min faste frokost, det er bare helt sinnsykt godt! De dråpene gjør ALT :-* Kjøpes på helsekost eller iherb.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg