This summers first

Deler av innlegget er annonse / min egen kolleksjon for Shades of Norway
Uten navn-54
I går var vi på sykkeltur, så deilig! Fikk se deler av Oslo jeg aldri har sett før, som oftest fyker jeg fordi disse stedene med bilen og enser ikke noe annet enn veien foran meg 😀 Men i går syklet vi fra Aker Brygge til Fornebu, eeelsker Fornebu. Har litt lyst å flytte dit, men samtidig ikke siden jeg elsker å bo så sentralt som vi gjør. Men Fornebu er noe for seg selv, så rolig og stille.

Uten navn-56Uten navn-58Uten navn-57Uten navn-55Syklet til stranden der, spiste lunsj og koste oss ♥ Så syklet vi hjem igjen, dro på Ikea og fikset litt ute på terrassen. Avsluttet kvelden med hvitvin og varmelampe, kos!

Uten navn-59Husk at dere fortsatt kan kjøpe disse + de to andre parene å få – 30 % med kode “leneorvik” solbrillene får dere her.

9 kommentarer
    1. Idyll, såå fint! Vet du, jeg klikket hjem både Retro og Round i går, klarte ikke bestemme meg, hiih <3 Så nå er eg klar for å bli brillefin <3

    2. Hei Lene 🙂 litt off topic her, men lurte på om du ville lage et innlegg om dine trenings rutiner? Nysgjerrig på hva du trener, og hvilke øvelser? 🙂 p.s du ser smashing ut! <3

    3. Hei Lene og Gard. Flotte mennesker, men ikke fullt så flotte UTEN HJELM PÅ HODET !!Det må da finnes fine hjelmer som passer dine outfits ?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg